ZACZYNAMY KONGRES KOMPETENCJI CYFROWYCH!

Opublikowano:
Pierwszy blok tematyczny w modelu Word Cafe okazał się bardzo ciekawym doświadczeniem dla uczestników debaty.

 

Za nami także dwa pierwsze bloki tematyczne Kongresu Kompetencji Cyfrowych! W pierwszym, poświęconym badaniom na temat kompetencji cyfrowych przedstawicieli szkół - tak uczniów, jak i nauczycieli, sporo czasu poświęciliśmy dyskusji na temat tego, co stanowi istotę problemu związanego z wykorzystywaniem nowoczesnych technologii w edukacji. Mało optymistyczne wnioski wskazują przede wszystkim na postawy pedagogów, którzy bardzo często nowe media wykorzystują jako zastępniki tradycyjnych metod, nie zaś po to, aby zmodyfikować prowadzenie lekcji po to, aby bardziej aktywizować ucznia i wzmacniać jego potrzebę samorozwoju. W trakcie bloku główne myśli prezentacji na papier przenosiła Natalia Jadźka Mikołajek.

Szanowni Państwo,

W związku z obowiązującym od 25 maja rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady Unii Europejskiej 2016 - 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem ich danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako RODO, GDPR lub Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych) - Prosimy o zapoznanie się z niniejszą informacją. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych oraz przekazujemy informacje o tzw. cookies.

Klikając "Przejdź do strony" lub zamykając okno, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody.

W związku z powyższym, w Polityce prywatności znajdziecie Państwo informacje dotyczące przetwarzania Państwa danych osobowych przez Stowarzyszenie Miasta w Internecie z siedzibą w Tarnowie, ul. Krakowska 11a oraz zasady, na jakich będzie się to obecnie odbywać.
Niniejsza informacja nie wymaga od Państwa żadnych dodatkowych działań.

Pełna informacja