POLSKA SZKOŁA W DOBIE PRZEMIANY CYFROWEJ - RAPORT

Opublikowano:
W połowie polskich szkół technologie cyfrowe są nieobecne. Najprawdopodobniej kompetencje cyfrowe części nauczycieli nie są wysokie, brak umiejętności biegłej obsługi nowoczesnych technologii cyfrowych może blokować wykorzystanie ich na lekcjach.

 Nauczyciele zwykle czerpią wiedzę na temat TIK ze szkoleń (73%), które mają jednak charakter techniczny, instrumentalny, a nie pedagogiczny, metodyczny - te i inne ustalenia przenosi raport z najnowszych badań - "Polska szkoła w dobie cyfryzacji. Diagnoza 2017" przeprowadzonych przez zespół prof. Marleny Plebańskiej przy współpracy z PGE Edukacja (Librus sp. z o.o. Raport ponawia wiele starych i stawia wiele nowych pytań, także otwiera liczne pola dyskusji, które prowadzić będziemy w sieci KOMET@

raport:

https://www.librus.pl/2017/10/12/polecamy-raport-z-najwiekszego-badania-cyfryzacji-szkol/?fbclid=IwAR1vEgeAZY2Sf7CpCPM2IYWWqQu1S4-ulbCVD_ZL8hjt9m3g_DIcOIOK6Kk

Szanowni Państwo,

W związku z obowiązującym od 25 maja rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady Unii Europejskiej 2016 - 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem ich danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako RODO, GDPR lub Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych) - Prosimy o zapoznanie się z niniejszą informacją. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych oraz przekazujemy informacje o tzw. cookies.

Klikając "Przejdź do strony" lub zamykając okno, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody.

W związku z powyższym, w Polityce prywatności znajdziecie Państwo informacje dotyczące przetwarzania Państwa danych osobowych przez Stowarzyszenie Miasta w Internecie z siedzibą w Tarnowie, ul. Krakowska 11a oraz zasady, na jakich będzie się to obecnie odbywać.
Niniejsza informacja nie wymaga od Państwa żadnych dodatkowych działań.

Pełna informacja