Innowacje w edukacji. Jak je zdefiniować? Czy wpisane w system prawny polskiej oświaty "innowacje pedagogiczne" mają coś wspólnego z rzeczywistymi innowacjami w uczeniu (się)?
Czy innowacje można certyfikować i uznawać za podstawę do awansu zawodowego nauczycieli? Pytania ważne, bo w praktyce oświaty mówi się o nich tak bardzo często i głośno. W naszym przekonaniu odwrotnie proporcjonalnie do rzeczywistej skali innowacji w przeciętnej polskiej szkole
Witryna prosi o zgodę na wykorzystanie Twoich danych
Twoje dane osobowe będą przetwarzane, a informacje z Twojego urządzenia (pliki cookie, unikalne
identyfikatory itp.) mogą być wyświetlane i zapisywane przez dostawców spełniających wymogi TFC oraz
partnerów reklamowych lub im udostępniane. Mogą też być wykorzystywane przez tę witrynę lub aplikację.
Niektórzy dostawcy mogą przetwarzać Twoje dane osobowe na podstawie uzasadnionego interesu. Możesz się na to nie
zgodzić, zmieniając opcje poniżej. Link umożliwiający zarządzanie zgodą lub jej wycofanie w ramach ustawień
dotyczących prywatności i plików cookie znajdziesz u dołu tej strony.