Aktualności

CANVA - pakiet nowych produktów dla nowoczesnego miejsca pracy

CANVA - PAKIET NOWYCH PRODUKTÓW DLA NOWOCZESNEGO MIEJSCA PRACY

Podczas inauguracyjnego spotkania Canva Create Event zaprezentowano pakiet nowych produktów dla nowoczesnego miejsca pracy. Przedsiębiorstwa różnej wielkości mogą teraz na nowo zdefiniować podejście do pracy projektowej w sposób, który stymuluje wzrost, usprawnia systemy i zaspokaja ich potrzeby w z...

Stan cyfryzacji Polski na tle regionu

STAN CYFRYZACJI POLSKI NA TLE REGIONU

Pod względem cyfryzacji usług publicznych Polska wypada znacznie lepiej niż inne państwa regionu Europy Środkowo-Wschodniej – wynika z raportu "Stan cyfryzacji Polski na tle regionu" przygotowanego przez fundację Digital Poland oraz Microsoft. Gorzej jest, jeśli chodzi o poziom umiejętności cyfrowyc...

Koduj z Gigantami: Cyberbezpieczeństwo

KODUJ Z GIGANTAMI: CYBERBEZPIECZEŃSTWO

“Koduj z Gigantami: Cyberbezpieczeństwo” to już 11. edycja największych ogólnopolskich  warsztatów z programowania dla dzieci i młodzieży, w których udział można wziąć całkowicie za darmo! Tym razem tematem przewodnim będzie bezpieczeństwo w sieci, a na naszych uczestników czekać będzie ogrom pożyte...

Pozytywna energia. Oryginalne pomysły

POZYTYWNA ENERGIA. ORYGINALNE POMYSŁY

Właśnie zakończyliśmy Edukamp - obóz edukacyjny zorganizowany dla nauczycieli z Małopolski, laureatów konkursu na NAJLEPSZY CYFROWY PROJEKT EDUKACYJNY zorganizowanego w ramach projektu „Małopolskie Laboratorium Edukacji Cyfrowej (Małopolska Chmura Edukacyjna).

3D4ELDERLY

3D4ELDERLY

Konsorcjum projektu 3D4ELDERLY ma przyjemność ogłosić, że są już dostępne ćwiczenia drukowane na drukarce 3D w czterech językach partnerów projektu: włoskim, hiszpańskim, bułgarskim i litewskim, a także po angielsku. Zestaw ćwiczeń został opracowany z wykorzystaniem technologii druku 3D i dostosowan...

Zaproszenie do konsultacji „Programu Rozwoju Kompetencji Cyfrowych”

ZAPROSZENIE DO KONSULTACJI „PROGRAMU ROZWOJU KOMPETENCJI CYFROWYCH”

Minister Cyfryzacji rozpoczyna konsultacje „Programu Rozwoju Kompetencji Cyfrowych”. Celem konsultacji publicznych jest zebranie od organizacji pozarządowych i innych zainteresowanych podmiotów propozycji zapisów, które ich zdaniem powinny zostać uwzględnione w tworzonym Programie. Zapraszamy do zgł...

Gry wideo w procesie dydaktycznym

GRY WIDEO W PROCESIE DYDAKTYCZNYM

Zapowiedź włączenia pierwszych dwóch gier wideo do podstawy programowej oraz ogłoszenie konkursu na kolejne 30 tytułów, z których będzie można korzystać w procesie dydaktycznym to główne zagadnienia poruszone podczas konferencji prasowej poświęconej kolejnemu etapowi unowocześniania polskiej szkoły....

Szanowni Państwo,

W związku z obowiązującym od 25 maja rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady Unii Europejskiej 2016 - 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem ich danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako RODO, GDPR lub Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych) - Prosimy o zapoznanie się z niniejszą informacją. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych oraz przekazujemy informacje o tzw. cookies.

Klikając "Przejdź do strony" lub zamykając okno, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody.

W związku z powyższym, w Polityce prywatności znajdziecie Państwo informacje dotyczące przetwarzania Państwa danych osobowych przez Stowarzyszenie Miasta w Internecie z siedzibą w Tarnowie, ul. Krakowska 11a oraz zasady, na jakich będzie się to obecnie odbywać.
Niniejsza informacja nie wymaga od Państwa żadnych dodatkowych działań.

Pełna informacja