Dr
Magdalena Celeban
pedagogika, ochrona danych osobowych, bezpieczeństwo w internecie
Częstochowa, Łódź
Wykształcenie:
1998 – 2003 - Wyższa Szkoła Pedagogiczna w Częstochowie - Wydział Pedagogiczny,kierunek: Pedagogika Opiekuńczo - Resocjalizacyjna, tytuł: magister
1996 – 1999 Wyższa Szkoła Pedagogiczna w Częstochowie -Wydział Matematyczno – Przyrodniczy, kierunek Matematyka
2017-2018 Polska Akademia Nauk, Instytut Nauk Prawnych - studia podyplomowe: Wykonywanie funkcji inspektora ochrony danych osobowych
2013- 2018 Katolicka Univerzita v Ruzomberku, Pedagogicka fakulta, studia doktoranckie, temat rozprawy: Ubóstwo w rodzinie – możliwości pomocy rodzinom ubogim. Promotor dr hab. I. Wagner. Uzyskanie tytułu doktora 04.02.2018
2011-2012 Akademia im. Jana Długosza w Częstochowie - studia podyplomowe: Zarządzanie dla oświatowej kadry kierowniczej
2004 - 2006 Akademia im. Jana Długosza w Częstochowie - Wydział Pedagogiczny, studia podyplomowe: Socjoterapia
1998 – 2003 Wyższa Szkoła Pedagogiczna w Częstochowie - Wydział Pedagogiczny, kierunek: Pedagogika Opiekuńczo - Resocjalizacyjna, tytuł : Magister
1996 – 1999 Wyższa Szkoła Pedagogiczna w Częstochowie - Wydział Matematyczno – Przyrodniczy, kierunek Matematyka.
Doświadczenie zawodowe:
Od 2016 – Prezes Fundacji Niech Się...Dzieje wicedyrektor. Od 2012r. - koordynator placówek oświatowych na terenie Częstochowy Ogólnopolskiego Programu Edukacyjnego realizowanego przez Generalnego Inspektora Ochrony Danych Osobowych w Warszawie: „Twoje dane – Twoja sprawa” , wykładowca-Akademia Humanistyczno-Ekonomiczna w Łodzi, pedagog szkolny, kurator społeczny Sądu Rejonowego w Częstochowie
Ochrona danych osobowych, bezpieczeństwo w internecie.
http://centrum-zmian.pl/rodo-nowe-prawo-nowe-obowiazki-dla-firm/ „Nowe prawo-nowe wyzwania” , publikacja dotycząca ochrony danych osobowych, biuletyn JOWES 05/2017 „Twoje dane-Twoja sprawa w Częstochowie”, Biuletyn Edukacyjny nr 1/2017(37) „Analiza transakcyjna jako narzędzie wspomagające nauczyciela XXI wieku”, Człowiek i nauka, pod redakcją J. Bartoszewskiego s.153-164 „Nauczyciel XXI wieku” , Edukacja i Dialog nr 7 / 2006 „Gry w relacji uczeń-nauczyciel” , Edukacja i Dialog nr 6/2008 „Mieć czy być?” , Edukacja i Dialog nr 4/2009 „Analiza transakcyjna jako narzędzie wspomagające nauczyciela XXI wieku”, Człowiek i nauka, pod redakcją J. Bartoszewskiego s.153-164 „Szanse i bariery w życiu człowieka a teoria skryptu”, Szanse i bariery rozwoju człowieka, pod redakcją E. Widawskiej, J. Jagieły