Mgr
Anna Mierzyńska
analityczka mediów społecznościowych, specjalistka ds. wizerunku
Marketing Anna Mierzyńska
właścicielka
Specjalistka ds. social media, kreowania wizerunku, marketingu sektora publicznego i komunikacji społecznej.
Absolwentka filologii polskiej Uniwersytetu w Białymstoku. Absolwentka Szkoły Praw Człowieka Helsińskiej Fundacji Praw Człowieka oraz kursów z dziedziny mediacji i negocjacji. W latach 1999-2009 dziennikarka i reportażystka „Gazety Współczesnej” w Białymstoku.
W latach 2009-2016 specjalistka ds. mediów społecznościowych i PR oraz dyrektor biura poselskiego Roberta Tyszkiewicza; w okresie 2016-2018 – specjalista i kierownik Działu Promocji Uniwersytetu w Białymstoku.
Obecnie prowadzi własną działalność. Zajmuje się m.in. analizą zjawisk społecznych w mediach społecznościowych, komunikacją społeczną, PR-em, komunikacją w sieci oraz budowaniem wizerunku osób publicznych, instytucji i firm. Blogerka, prowadzi blog "Niech Cię widzą", poświęcony mechanizmom nowoczesnej komunikacji społecznej.
W ramach zamieszczanych tam tekstów regularnie analizuje polskiego Facebooka i Twittera, badając content zamieszczany w polskich mediach społecznościowych i jego wpływ na opinię publiczną w Polsce, a także prezentując najnowsze mechanizmy manipulacji w sieci.
Współpracuje z mediami krajowymi i regionalnymi, w tym z ogólnopolskim portalem informacyjnym OKO Press. W latach 2007-2009 współpracowniczka projektu Obserwatorium Wolności Mediów Helsińskiej Fundacji Praw Człowieka. Współtwórczyni nieformalnej grupy społecznej Normalny Białystok, działającej w Białymstoku od 2013 r.
media społecznościowe, dezinformacja i manipulacja w sieci, fake newsy, kreowanie wizerunku w internecie (i nie tylko), marketing sektora publicznego, marketing polityczny