Mgr
Justyna Skorupska
E-commerce i omnichannel
e-point SA
Członek Rady ds. Cyfryzacji przy Ministrze Cyfryzacji. Wiceprzewodnicząca Rady Izby Gospodarki Elektronicznej. Członek Rady Dyrektorów Ecommerce Europe.
Autorka pierwszej publikacji z zakresu e-commerce uwzględniającej polską specyfikę "E-commerce.Strategia-Zarządzanie-Finanse", wydanej przez PWN. Ekspertka e-commerce, szczególnie w zakresie tworzenia i wdrażania strategii biznesowych w elektronicznych kanałach sprzedaży.
Zaangażowana w edukację rynku i tworzenie jego standardów. Aktywnie reprezentuje i wspiera interesy gospodarcze firm związanych z rynkiem gospodarki elektronicznej w Polsce. Jest włączona w prace w zespołach międzynarodowych w ramach realizacji wspólnej polityki rozwoju Gospodarki Elektronicznej w Ecommerce Europe.
Posiada ponad 20-letnie doświadczenie zawodowe z obszaru IT i zarządzania biznesowego, a także obszerną wiedzę i doświadczenie z zakresu szeroko pojętej optymalizacji procesów biznesowych - również w projektach międzynarodowych. Pracowała w największych firmach i korporacjach z branży IT/Online, w których rozwijała swą karierę poprzez wszystkie szczeble zarządzania. Dzięki doświadczeniu w prowadzeniu własnej firmy, a także w pracy w konsultingu doskonale zna i rozumie potrzeby biznesowe przedsiębiorstw, zarówno tych z sektora sprzedaży B2C jak i B2B. Skutecznie łączy wiedzę IT z doświadczeniem biznesowym.
Wykładowca akademicki z obszaru handlu elektronicznego na Akademii im. L. Koźmińskiego oraz Collegium Civitas. Doktorantka nauk o zarządzaniu Akademii im. L. Koźmińskiego.
E-commerce, transformacja cyfrowa przedsiębiorstw, zachowania konsumentów w internecie, cyfryzacja B2B, nowoczesne formy handlu, rozwiązania IT z zakresu e-commerce, omnichannel
"E-COMMERCE Strategia – Zarządzanie – Finanse" https://ksiegarnia.pwn.pl/E-commerce,729886980,p.html "Polski e-handel ma przed sobą lata bardzo szybkiego rozwoju" http://www.rp.pl/Biznes/305229851-Polski-e-handel-ma-przed-soba-lata-bardzo-szybkiego-rozwoju.html Management in Virtual Environments: Case Studies „Trendy w sprzedaży B2B w Polsce 2015” - raport dla Izby Gospodarki Elektronicznej "Jak grać z klientem B2B" w Marketing w Praktyce, 2014 "By sprzedawać online"w Marketing w Praktyce, 2013 "Konsumeryzacja podejmowania decyzji zakupowych w relacjach B2B za pomocą kanału e-Commerce" w: Zmiany w życiu współczesnych ludzi i ich konteksty