Dr
Tomasz Przybyła
Kształtowanie kompetencji matematycznych dziecka
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
adiunkt
Adiunkt Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Autor kilkunastu publikacji w języku polskim i angielskim – teksty naukowe dotyczące wykorzystania ICT w edukacji, zwłaszcza w zakresie kształtowania kompetencji matematycznych dzieci oraz poznania matematycznego.
Uczestnik krajowych i zagranicznych grantów badawczych. Reprezentant Polski z nominacji MNiSW w międzynarodowym projekcie European Cooperation in Science and Technology – European Network on Brain Malformations (Neuro- MIG). Główny wykonawca w Educational and socio-cultural competencies of contemporary teachers – educational course and portal (grant from Iceland, Liechtenstein and Norway through the EEA and Norway Grants and co-financed by the Polish funds).
Recenzent Journal of Educational Research Applications, członek komitetów naukowych i organizacyjnych licznych konferencji naukowych, Współzałożyciel Cyberspace & Education Research Group działającej na WSE UAM.
Wykorzystanie ICT w procesie kształtowania kompetencji matematycznych dzieci. Poznanie matematyczne