Dr
Marta Ciesielka
edukacja techniczna, edukacja informatyczna, kształcenie zawodowe, dydaktyka szkoły wyższej, cyberdydaktyka
AGH Akademia Górniczo - Hutnicza
adiunkt
Adiunkt na Wydziale Inżynierii Metali i Informatyki Przemysłowej Akademii Górniczo – Hutniczej w Krakowie. Absolwentka kierunku Wychowanie Techniczne w Uniwersytecie Pedagogicznym w Krakowie, kierunku: Zarządzanie i marketing w Akademii Górniczo – Hutniczej oraz studiów fakultatywnych i podyplomowych z Informatyki.
Doktor nauk technicznych w dyscyplinie: inżynieria materiałowa.
Prowadzi zajęcia z zakresu dydaktyki techniki i informatyki oraz szkolenia dla nauczycieli z zakresu wspomagania nauczania narzędziami technologii informacyjnej i nowoczesnych metod nauczania. Jest autorem licznych publikacji z tego obszaru.
Naukowo zajmuje się edukacją techniczno – informatyczną, dydaktyką przedmiotów zawodowych, nowymi metodami nauczania oraz zastosowaniem nowych technologii w edukacji.
- Ciesielka M., Osmenda A. - Blog jako narzędzie pracy nauczyciela i ucznia, W: Edukacyjne i społeczne wyzwania rzeczywistości cyfrowej / red. nauk. Agnieszka Iwanicka. — Poznań : Wydawnictwo Naukowe UAM, 2017, s. 29–43
- Ciesielka M. - WebQuest – od informacji do wiedzy technicznej, Zeszyty Naukowe Wydziału Elektrotechniki i Automatyki Politechniki Gdańskiej; 2016 nr 48, s. 85–92 - Ciesielka M. - Wideodydaktyka szansą na aktywizację studentów, Edukacja – Technika - Informatyka, 3 (6), 2015
- Ciesielka M. - Elementy coachingu w realizacji prac inżynierskich, Edukacja – Technika – Informatyka: wybrane problemy edukacji technicznej i zawodowej. — 2014 nr 5 cz. 1, s. 210–215
- Pełna lista publikacji - https://bpp.agh.edu.pl/autor/ciesielka-marta-02791