Biblioteka Cyfrowa

Skills Requirements Across Task-Content Groups in Poland – What On-Line Job Offers Tell Us?artykuł naukowy

Skills Requirements Across Task-Content Groups in Poland – What On-Line Job Offers Tell Us?

Lukasz Arendt, Ewa Gałecka-Burdziak, Fernando Nuñez, Robert Pater, Carlos Usabiaga

Elsevier Ltd.

Rynek pracy zmienia się ponieważ systematycznie zmienia się sytuacja gospodarcza kraju i potrzeby związane z kompetencjami pracowników. W publikacji dokonano analizy ogłoszeń on-line publikowanych w latach 2017-2019 na wybranych portalach pracy w Polsce. Wyniki obrazują potrzeby rynku i wskazują tendencje zmian. Autorzy wskazali zmiany jakie zachodzą w strukturze zawodowej i zobrazowali kompetencj...

Monitoring źródeł UE w zakresie kompetencji dla przemysłu przyszłościraport z badań

Monitoring źródeł UE w zakresie kompetencji dla przemysłu przyszłości

Ziemowit Socha, Anna Nikowska

Fundacja Platforma Przemysłu Przyszłości

Nowoczesne technologie cyfrowe i informacyjne zmieniają świat. Rozwój narzędzi wyznacza trendy na rynkach gospodarczych a tradycyjne modele biznesowe ewoluują zmieniając formy organizacyjne i metody pracy. Publikowany raport opracowany w ramach prac Obserwatorium Kompetencji Przyszłości zawiera przegląd strategii, inicjatyw i programów europejskich dotyczących umiejętności, kompetencji i kwalifika...

Monitoring źródeł krajowych w zakresie kompetencji dla przemysłu przyszłościraport z badań

Monitoring źródeł krajowych w zakresie kompetencji dla przemysłu przyszłości

Ziemowit Socha, Przemysław Wojdyła

Fundacja Patforma Przemysłu Przyszłości

Żyjemy w czasach zmian, w których integracja nowoczesnych narzędzi do gospodarki i codziennego życia ma poprawiać komfort życia i pracy ludzi. Publikacja dotyczy monitoringu źródeł krajowych w zakresie kompetencji dla przemysłu przyszłości. Niniejszy raport powstał w ramach prac Obserwatorium Kompetencji Przyszłości powołanego przez Platformę Przemysłu Przyszłości. Materiał zawiera definicje klucz...

Blueprint for a 100% Digitally Included UK. For a post-COVID-19 economyraport z badań

Blueprint for a 100% Digitally Included UK. For a post-COVID-19 economy

Good Things Foundation

Good Things Foundation

Nowoczesne technologie stały się elementem codzienności a narzędzia cyfrowe od lat ułatwiają i usprawniają wykonywanie wielu codziennych czynności. Nikt nie zakładał, że świat będzie w dobie cyfrowej będzie mierzył się z pandemią, która nagle i niespodziewanie zmieni życie ludzi i funkcjonowanie gospodarek.  Sytuacja pandemiczna pokazała jak w rzeczywistości kształtuje się poziom kompetencji cyfro...

Poradnik dydaktyczny dla nauczycieli prowadzących zajęcia pozalekcyjne w ramach Projektu Cyfrowa Szkoła Wielkopolsk@ 2020poradnik, książka

Poradnik dydaktyczny dla nauczycieli prowadzących zajęcia pozalekcyjne w ramach Projektu Cyfrowa Szkoła Wielkopolsk@ 2020

Violetta Julkowska, Katarzyna Moskiewicz

Ośrodek Doskonalenia Nauczycieli w Poznaniu

Projekt Cyfrowa Szkoła Wielkopolska 2020 był realizowany w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020. Projekt miał na celu podnoszenie kompetencji nauczycieli i uczniów wielkopolskich szkół podstawowych i ponadpodstawowych. Publikowany poradnik opracowany w ramach projektu jest skierowany do nauczycieli prowadzących zajęcia pozalekcyjne. W pierwszej części publika...

Regulamin realizacji projektów edukacyjnych na rok szkolny 2010/2011 Szczegółowe zasady realizacji projektu edukacyjnego ...dokument

Regulamin realizacji projektów edukacyjnych na rok szkolny 2010/2011 Szczegółowe zasady realizacji projektu edukacyjnego ...

Towarzystwo Salezjańskie

Towarzystwo Salezjańskie

Edukacja pełni niezwykle ważną rolę w życiu człowieka. Proces kształcenia odbywa się od wczesnego dzieciństwa i trwa przez wiele lat. Zmieniają się narzędzia i metody pracy jednak cel pozostaje ten sam, szkoła ma wspierać pełny rozwój młodego człowieka i przygotowywać go do życia i realizacji zadań jakie postawi przed nim dorosłość. Publikacja zawiera wytyczne dotyczące realizacji projektów edukac...

POLICY NOTE 1/2022: Osiągnięcia uczniów szkół średnich po zmianach w oświacie i nauczaniu w pandemiiraport z badań

POLICY NOTE 1/2022: Osiągnięcia uczniów szkół średnich po zmianach w oświacie i nauczaniu w pandemii

Maciej Jakubowski, Tomasz Gajderowicz, Sylwia Wrona

Fundacja Naukowa Evidence Institute

Pandemia zmieniła sposób funkcjonowania gospodarek. Z dnia na dzień system oświaty musiał zmienić metody i narzędzia pracy, żeby dopasować proces przekazywania wiedzy i umiejętności do możliwości i ograniczeń jakie pojawiły się wraz z rozprzestrzeniającym się wirusem zagrażającym zdrowiu i życiu. Badanie TICKS (Test for International Comparisons of Knowledge and Skill), zawiera informacje dotycząc...

Intel® Digital Readiness Programs. Empowering Lives with Technologybroszura

Intel® Digital Readiness Programs. Empowering Lives with Technology

Intel Corporation

Intel Corporation

Nowoczesne technologie zmieniają świat. Cyfrowe narzędzia ułatwiają i usprawniają pracę, mają znaczący wpływ na sposób w jaki funkcjonują społeczeństwa i gospodarki wielu krajów. Rozwój technologiczny wymaga inwestycji w rozwój społeczny. Kształtowanie kompetencji cyfrowych jest jedną z kluczowych potrzeb jakie niesie cyfryzacja. W materiale wskazano problem luki cyfrowej w umiejętnościach, które ...

Al for Youth Technologia w służbie lepszego życiabroszura

Al for Youth Technologia w służbie lepszego życia

Intel Corporation

Intel Corporation

Rozwój technologii zmienia sposób funkcjonowania ludzi i gospodarek, systematycznie rośnie zapotrzebowanie na nowe funkcje oferowane przez sztuczną inteligencję. Taka sytuacja rodzi potrzebę kształtowania i rozwijania kompetencji przyszłości, które umożliwią społeczeństwu dopasowanie umiejętności własnych do potrzeb gospodarki. W publikowanym materiale zdefiniowano Al, wskazano główny cele Firmy I...

Przestrzeń wirtualna i technologiczna. Przestrzenie edukacji 21. Otwieramy szkołę!poradnik, opis dobrej praktyki

Przestrzeń wirtualna i technologiczna. Przestrzenie edukacji 21. Otwieramy szkołę!

Marcin Polak

Fundacja Centrum Edukacji Obywatelskiej

System oświaty wychodząc naprzeciw oczekiwaniom jakie niesie cyfryzacja rozszerzył narzędzia dydaktyczne o narzędzia cyfrowe, które znacznie ułatwiają i uatrakcyjniają realizację procesu dydaktycznego. W publikacji omówiono zalety wprowadzenia technologii do skostniałego systemu oświaty, wskazano narzędzia, za pomocą których szkoły mogą realizować w nowoczesny sposób proces kształcenia i  zapropon...

Szanowni Państwo,

W związku z obowiązującym od 25 maja rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady Unii Europejskiej 2016 - 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem ich danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako RODO, GDPR lub Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych) - Prosimy o zapoznanie się z niniejszą informacją. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych oraz przekazujemy informacje o tzw. cookies.

Klikając "Przejdź do strony" lub zamykając okno, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody.

W związku z powyższym, w Polityce prywatności znajdziecie Państwo informacje dotyczące przetwarzania Państwa danych osobowych przez Stowarzyszenie Miasta w Internecie z siedzibą w Tarnowie, ul. Krakowska 11a oraz zasady, na jakich będzie się to obecnie odbywać.
Niniejsza informacja nie wymaga od Państwa żadnych dodatkowych działań.

Pełna informacja