Biblioteka Cyfrowa

Młodzież w świecie online a ich kompetencje internetoweartykuł naukowy

Młodzież w świecie online a ich kompetencje internetowe

Ewa Krzyżak-Szymańska, Andrzej Szymański

Wydawnictwo im. Stanisława Podobińskiego Akademii im. Jana Długosza w Częstochowie

Dynamiczny rozwój technologii komunikacyjnych powoduje, że coraz więcej naszych aktywności przenosi się do sieci. Z tego powodu posiadanie kompetencji informatycznych nabiera coraz większego znaczenia. Jest warunkiem koniecznym pozwalającym na korzystanie z zasobów cyberprzestrzeni i przez to decyduje w znacznej mierze o jakości życia jednostki. Dostrzegają to również instytucje wspólnotowe odpowi...

Wybrane meandry procesów cyfryzacji polskiej oświaty

Wybrane meandry procesów cyfryzacji polskiej oświaty

Nowoczesne technologie wykorzystywane są współcześnie w wielu dziedzinach życia. Komputery stały się narzędziem użytku codziennego. Coraz częściej narzędzia cyfrowe zastępują i usuwają poza margines te tradycyjne, dotychczas wykorzystywane.  Przed współczesnym społeczeństwem stanęło wiele wyzwań związanych z rozwojem technologii cyfrowych. Zmiany nie ominęły również oświaty.   Jak wynika z badań p...

Kompetencje cyfrowe polskich uczniów i nauczycieli – kierunek zmianartykuł naukowy

Kompetencje cyfrowe polskich uczniów i nauczycieli – kierunek zmian

Goretta Siadak

Ogrody Nauk i Sztuk

„Ogrody Nauk i Sztuk” to – jak określają je redaktorzy – czasopismo internetowe przeznaczone dla promowania młodych polskich talentów naukowych z obszaru wszystkich nauk z wyjątkiem przyrodniczych i ścisłych. W roczniku 2016 znajdziemy publikację Goretty Siadak z Uniwersytetu Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy traktującą o zagadnieniu kompetencji cyfrowych. W pierwszej części artykułu autorka zajm...

Badanie potencjału wdrażania edukacji medialnej w warszawskich szkołach

Badanie potencjału wdrażania edukacji medialnej w warszawskich szkołach

Tytułowe badanie potencjału edukacji medialnej w Warszawie zostało zainicjowane przez Fundację Nowoczesna Polska wraz z Biurem Edukacji Miasta Społecznego Warszawy. Zrealizowane zostało przez Pracownię Badań i Innowacji Społecznych „Stocznia” w 2015 roku. Celem badania było znalezienie odpowiedzi na pytania dotyczące możliwości wprowadzenia do warszawskich szkół edukacji medialnej. Raport z badani...

Szanowni Państwo,

W związku z obowiązującym od 25 maja rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady Unii Europejskiej 2016 - 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem ich danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako RODO, GDPR lub Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych) - Prosimy o zapoznanie się z niniejszą informacją. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych oraz przekazujemy informacje o tzw. cookies.

Klikając "Przejdź do strony" lub zamykając okno, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody.

W związku z powyższym, w Polityce prywatności znajdziecie Państwo informacje dotyczące przetwarzania Państwa danych osobowych przez Stowarzyszenie Miasta w Internecie z siedzibą w Tarnowie, ul. Krakowska 11a oraz zasady, na jakich będzie się to obecnie odbywać.
Niniejsza informacja nie wymaga od Państwa żadnych dodatkowych działań.

Pełna informacja