Biblioteka Cyfrowa

EDUCATION FOR THE FUTURE. EVIDENCE-BASED PRIORITIES FOR SOUTHEAST ASIA

EDUCATION FOR THE FUTURE. EVIDENCE-BASED PRIORITIES FOR SOUTHEAST ASIA

Edukacja w dobie pandemii mierzy się z wieloma wyzwaniami. Z problemami borykają się zarówno uczniowie, nauczyciele jak i rodzice, którzy muszą odpowiedzieć na wiele pytań, które pojawiają się wraz z przedłużającą się sytuacją epidemiczną. Wszyscy próbują mierzyć się z wyzwaniami i dopasowywać do sytuacji narzucanej odgórnie wraz z kolejnymi obostrzeniami. W publikacji dokonano analizy stanu eduka...

EFFECT OF COVID-19 ON SCHOOL EDUCATION SYSTEM: CHALLENGES AND OPPORTUNITIES TO ADOPT ONLINE TEACHING AND LEARNINGartykuł naukowy

EFFECT OF COVID-19 ON SCHOOL EDUCATION SYSTEM: CHALLENGES AND OPPORTUNITIES TO ADOPT ONLINE TEACHING AND LEARNING

Sunayana Garg, Diwakar Aggarwal, Sushil Kumar Upadhyay, Gautam Kumar, Gulbir Singh

GIAP Journals

Pandemia wywołana dynamicznie rozprzestrzeniającym się wirusem SARS-Cov-2 zmieniła sposób funkcjonowania państw i codzienne życie obywateli. Wywołała kryzys, który dotknął wielu branż i którego skutki będą odczuwane jeszcze przez długi czas. W publikacji dokonano analizy sytuacji z jaką borykają się Indie w związku z przedłużającą się sytuacją pandemiczną i poddano ocenie metody jakie stosują rząd...

The COVID-19 slide: What summer learning loss can tell us about the potential impact of school closures on student academic achievementraport z badań

The COVID-19 slide: What summer learning loss can tell us about the potential impact of school closures on student academic achievement

Megan Kuhfeld, Beth Tarasawa

NWEA Research

Zagrożenie związane z dynamicznym rozprzestrzenianiem się wirusa COVID-19 zmieniło sposób funkcjonowania człowieka. Zamknięto instytucje, zakłady pracy i szkoły. Wszyscy zaczęli mierzyć się z wyzwaniami, które pojawiły się niespodziewanie. Nikt chyba nie był przygotowany na zmiany jakie nastąpiły. Izolacja niewątpliwie wpływa na wyniki edukacyjne uczniów, prowadzone badania pokazują w jakim stopni...

Technical appendix for: Learning during COVID-19: Initial findings on students’ reading and math achievement and growthraport z badań

Technical appendix for: Learning during COVID-19: Initial findings on students’ reading and math achievement and growth

Megan Kuhfeld, Beth Tarasawa, Angela Johnson, Erik Ruzek, Karyn Lewis

NWEA

Współczesna edukacja mierzy się z wieloma problemami, które przyniosło pojawienie się wirusa Covid-19 i jego dynamiczna ekspansja, która wywołała pandemię. SARS-CoV-2 wprowadził zakłócenia w dotychczasowym sposobie realizacji zadań szkoły i wymusił zmianę formy kształcenia. Z dnia na dzień przeniesiono proces dydaktyczny z tradycyjnej sali lekcyjnej do przestrzeni wirtualnej. W publikacji omówiono...

The likely impact of COVID-19 on education: Reflections based on the existing literature and recent international datasetsraport ekspercki

The likely impact of COVID-19 on education: Reflections based on the existing literature and recent international datasets

Giorgio Di Pietro, Federico Biagi, Patricia Dinis Mota Da Costa, Zbigniew Karpinski, Jacopo Mazza

Publications Office of the European Union

Pandemia z jaką zmaga się dziś  świat zmieniła wiele zarówno w życiu ludzi jak i funkcjonowaniu Państw. Aby ograniczyć rozprzestrzenianie się groźnego dla zdrowia i życia wirusa wprowadzono ograniczenia, w tym zamknięto szkoły i placówki oświatowe. Przeniesiono proces kształcenia do przestrzeni wirtualnej, w której nauka odbywa się w formie zdalnej. Niniejszy raport obrazuje jak sytuacja pandemicz...

Impact of school closures and subsequent support strategies on attainment and socio-emotional wellbeing in Key Stage 1: Interim Paper 1

Impact of school closures and subsequent support strategies on attainment and socio-emotional wellbeing in Key Stage 1: Interim Paper 1

Edukacja w czasach pandemii związanej z pojawieniem się wirusa Covid-19 zmaga się z wieloma wyzwaniami. Zamkniecie szkół i przeniesienie nauki do przestrzeni wirtualnej jest jednym z najważniejszych wyzwań, które zakłóciły działanie placówek i wprowadziły chaos w do niedawna poukładanym procesie kształcenia. Niniejsze badanie obrazuje wpływ pandemii i związanych z nią obostrzeń epidemicznych na os...

How countries are using edtech (including online learning, radio, television, texting) to support access to remote learning during the COVID-19 ...raport ekspercki

How countries are using edtech (including online learning, radio, television, texting) to support access to remote learning during the COVID-19 ...

The World Bank

The World Bank

Nowoczesne technologie są elementem współczesnej rzeczywistości. Dziś w dobie pandemii, która wprowadziła zamieszanie i zmieniła sposób funkcjonowania ludzi i gospodarek krajów umożliwiły zachowanie ciągłości pracy i aktywności w podejmowanych na co dzień działaniach. Bank Światowy współpracuje na bieżąco z Ministerstwami Edukacji krajów, które dokładają wszelkich starań aby w pełni wykorzystać no...

Online learning amid the COVID-19 pandemic: Students' perspectivesartykuł naukowy

Online learning amid the COVID-19 pandemic: Students' perspectives

Muhammad Adnan, Kainat Anwar

Octagon Education Consultancy

Pandemia związana z pojawieniem się i dynamicznym rozprzestrzenianiem wirusa Covid-19 zmieniła oblicze systemu oświaty i edukacji. W publikowanym artykule omówiono zagadnienia związane z realizacją procesu kształcenia w czasach pandemii w  szkolnictwie wyższym w Pakistanie. Jak wskazują wyniki prowadzonych badań sytuacja epidemiczna z jaką mierzy się świat nie wpływa korzystnie na realizację proce...

Education responses to covid-19: Embracing digital learning and online collaborationraport ekspercki, studium przypadku

Education responses to covid-19: Embracing digital learning and online collaboration

OECD

OECD Publishing

Pandemia związana z rozprzestrzenianiem się wirusa Covid-19 zmieniła sposób postrzegania świata. Strach o zdrowie i niepewność dotycząca przyszłości mocno nadszarpnęła zdrowie psychofizyczne ludzi. Problem dotyka szerokiej części społeczeństwa, konieczne jest więc tworzenie planów, które ograniczą rozprzestrzenianie się wirusa i będą niwelowały negatywne skutki pandemii. W publikacji wskazano alte...

Learning during COVID-19: Initial findings on students’ reading and math achievement and growthraport z badań

Learning during COVID-19: Initial findings on students’ reading and math achievement and growth

Megan Kuhfeld, Beth Tarasawa, Angela Johnson, Erik Ruzek, Karyn Lewis

NWEA

Pandemia Covid-19 zmieniła sposób funkcjonowania ludzi. Z dnia na dzień zamknięto instytucje, zakłady pracy i szkoły. Wszyscy musieli się dopasować do zasad narzuconych przez decydentów i przenieść podejmowane na co dzień aktywności z przestrzeni tradycyjnej do wirtualnej. W publikacji omówiono problemy z jakimi mierzy się system edukacyjny Stanów Zjednoczonych  w czasie pandemii. Materiał dostarc...

Szanowni Państwo,

W związku z obowiązującym od 25 maja rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady Unii Europejskiej 2016 - 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem ich danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako RODO, GDPR lub Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych) - Prosimy o zapoznanie się z niniejszą informacją. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych oraz przekazujemy informacje o tzw. cookies.

Klikając "Przejdź do strony" lub zamykając okno, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody.

W związku z powyższym, w Polityce prywatności znajdziecie Państwo informacje dotyczące przetwarzania Państwa danych osobowych przez Stowarzyszenie Miasta w Internecie z siedzibą w Tarnowie, ul. Krakowska 11a oraz zasady, na jakich będzie się to obecnie odbywać.
Niniejsza informacja nie wymaga od Państwa żadnych dodatkowych działań.

Pełna informacja