Biblioteka Cyfrowa

Distance Learning in Vocational High Schools during the COVID-19 Pandemic in West Java Province, Indonesiaartykuł naukowy

Distance Learning in Vocational High Schools during the COVID-19 Pandemic in West Java Province, Indonesia

Budi Mulyanti, Wawan Purnama, Roer Eka Pawinanto

Universitas Pendidikan Indonesia

Covid-19 zmienił sposób funkcjonowania ludzi i gospodarek krajów. Nikt nie spodziewał się, że w dobie nowoczesnych technologii, dostępu do wiedzy medycznej i narzędzi cyfrowych niewidoczny okiem ludzkim wirus wprowadzi tak duże zamieszanie. Izolacja stała się jedyną skuteczną metodą ograniczającą rozprzestrzenianie się pandemii. Świat z jednej strony zwolnił, zamknięto szkoły, instytucje państwowe...

Teachers’ training and use of information and communications technology in the face of the COVID-19 crisisartykuł naukowy, raport z badań

Teachers’ training and use of information and communications technology in the face of the COVID-19 crisis

OECD

OECD Publishing

Technologie komunikacyjne w dobie pandemii niewątpliwie pomogły w realizacji zadań szkoły i pracy dydaktycznej. Stały się elementem codzienności, który umożliwił funkcjonowanie. Niestety poziom umiejętności użytkowników korzystających z narzędzi cyfrowych nie zawsze pokrywa się z potrzebami jakie niesie cyfryzacja. Publikowany dokument zawiera informacje dotyczące kompetencji nauczycieli, środowis...

Negatywne doświadczenia młodzieży w trakcie pandemii. Raport z badań ilościowych

Negatywne doświadczenia młodzieży w trakcie pandemii. Raport z badań ilościowych

Skutki trwającej od wiosny 2020 roku pandemii, wywołanej pojawieniem się niebezpiecznego dla zdrowia i życia ludzi wirusa będą miały daleko idące negatywne skutki społeczno-gospodarcze. Izolacja, strach przed jutrem i niepewność to czynniki, które powodują falę niepożądanych społecznie zachowań. Publikowane badanie miało na celu określenie skali występowania różnych form krzywdzenia młodzieży, oce...

The Economic Impacts of Learning Losses

The Economic Impacts of Learning Losses

Współczesna edukacja mierzy się z trudnym wyzwaniem jakim jest realizacja procesu kształcenia w formie zdalnej. Zmiana formy nauczania i przeniesienie zajęć z tradycyjnej sali lekcyjnej do przestrzeni wirtualnej przysporzyła wielu problemów. Dla jednych problemem są braki kompetencyjne dla innych problemy sprzętowe, są też tacy, którzy nie posiadają ani narzędzi ani umiejętności umożliwiających re...

Understanding progress in the 2020/21 academic year. Interim findings

Understanding progress in the 2020/21 academic year. Interim findings

Pandemia wywołana dynamicznym rozprzestrzenianiem się wirusa Covid-19 zmieniła obraz edukacji. Tradycyjny system kształcenia uległ całkowitej przemianie, w ramach której zajęcia prowadzone w tradycyjnej sali lekcyjnej przeniesione zostały na platformy e-learningowe, do przestrzeni wirtualnej. Taka zmiana wprowadziła duże zamieszanie. Zarówno uczniowie, nauczyciele jak i rodzice stanęli przed wielo...

The post pandemic economy. The future of work after COVID‑19. Executive summary

The post pandemic economy. The future of work after COVID‑19. Executive summary

Pandemia, z która mierzy się dziś niemal cały świat wprowadziła duże zamieszanie w funkcjonowaniu państw i gospodarkach krajów. Z dnia na dzień zmienił się rynek pracy i polityka społeczno-gospodarcza. W ramach walki z wirusem wprowadzono obostrzenia, które wywróciły do góry nogami gospodarkę i codzienne życie ludzi. Niniejsze badanie dotyczy wpływu COVID-19 na pracę w obszarach i gospodarkach o z...

Teacher survey: Learning loss is global— and significant

Teacher survey: Learning loss is global— and significant

Pandemia wywołana pojawieniem się wirusa Covid-19 zmieniła sposób funkcjonowania ludzi. Niemal z dnia na dzień wiele podejmowanych aktywności przeniesiono do wirtualnej przestrzeni, która pozwala w izolacji realizować codzienne zadania. Jednym z ważnych obszarów, który musi mierzyć się z wyzwaniami jakie niesie praca w trybie on-line jest edukacja i system oświaty. Wspólny cyfrowy język musiały zn...

Policy Brief: Education during COVID-19 and beyonddokument, studium przypadku

Policy Brief: Education during COVID-19 and beyond

Organizacja Narodów Zjednoczonych - United Nations

Edukacja jest niezwykle ważnym elementem życia człowieka, wpływa na jego rozwój, kształtuje charakter i przygotowuje do życia w dynamicznie zmieniającej się rzeczywistości. Zakłócenie tego procesu może mieć poważne skutki. To jak będzie wyglądało dorosłe życie człowieka w dużej mierze zależy od sukcesów edukacyjnych, które motywują, podnoszą samoocenę ucznia, zachęcają do podejmowania kolejnych wy...

How many children and young people have internet access at home? Estimating digital connectivity during the COVID-19 pandemic.raport z badań, raport ekspercki

How many children and young people have internet access at home? Estimating digital connectivity during the COVID-19 pandemic.

United Nations Children’s Fund and International Telecommunication Union

UNICEF DATA

Edukacja w dobie pandemii mierzy się z wieloma wyzwaniami. Przeniesienie procesu kształcenia do przestrzeni wirtualnej okazało się dużym wyzwaniem, z którym mierzą się zarówno nauczyciele, uczniowie jak i rodzice. Problemy sprzętowe, kompetencyjne i lokalowe nakładają się na siebie, powodując frustrację wszystkich zaangażowanych w proces nauczania na odległość. W publikowanym raporcie zawarto dane...

COVID-19: Are children able to continue learning during school closures?broszura

COVID-19: Are children able to continue learning during school closures?

Suguru Mizunoya, Karen Avanesyan, Diogo Amaro, Yanhong Zhang, Claudia Cappa

UNICEF DATA

Pandemia z jaką zmaga się dziś niemal cały świat wprowadziła duże zamieszanie w wielu obszarach. Z dnia na dzień zamknięto placówki oświatowe, instytucje państwowe i wiele prywatnych działalności. Dużą część aktywności przeniesiono do przestrzeni wirtualnej, która pozwala w bezpieczny sposób kontynuować pracę i naukę z zachowaniem izolacji, która ogranicza rozprzestrzenianie się zagrażającego zdro...

Szanowni Państwo,

W związku z obowiązującym od 25 maja rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady Unii Europejskiej 2016 - 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem ich danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako RODO, GDPR lub Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych) - Prosimy o zapoznanie się z niniejszą informacją. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych oraz przekazujemy informacje o tzw. cookies.

Klikając "Przejdź do strony" lub zamykając okno, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody.

W związku z powyższym, w Polityce prywatności znajdziecie Państwo informacje dotyczące przetwarzania Państwa danych osobowych przez Stowarzyszenie Miasta w Internecie z siedzibą w Tarnowie, ul. Krakowska 11a oraz zasady, na jakich będzie się to obecnie odbywać.
Niniejsza informacja nie wymaga od Państwa żadnych dodatkowych działań.

Pełna informacja