Biblioteka Cyfrowa

COVID-19 and School Closures. One year of education disruptionraport ekspercki

COVID-19 and School Closures. One year of education disruption

Garen Avanesian, Sakshi Mishra, Suguru Mizunoya

UNICEF DATA

Edukacja jest jednym z tych obszarów, które najmocniej odczują skutki trwającej od roku pandemii. Zamknięcie szkół i izolacja dzieci z każdym dniem pogłębia deficyty umiejętności i obniża poziom wiedzy uczniów. W publikowanym raporcie omówiono problemy z jakimi mierzy się współczesny system oświaty i dokonano oceny negatywnych skutków jakie niesie realizacja procesu kształcenia w formie zdalnej. P...

The future of work after COVID‑19

The future of work after COVID‑19

Pandemia wywołana dynamicznym rozprzestrzenianiem się wirusa COVID-19 wprowadziła duże zamieszanie w gospodarkach krajów. Zmieniła sposób wykonywania codziennych obowiązków i wymusiła przeniesienie wielu codziennych aktywności do przestrzeni wirtualnej. Przyspieszyła zmiany w dotychczasowych trendach i konieczność dopasowania kompetencji do potrzeb rynku. Wielu pracowników stanęło przed koniecznoś...

Cyfrowe wyzwania stojące przed polską edukacją

Cyfrowe wyzwania stojące przed polską edukacją

Pandemia wywołana pojawieniem się wirusa COVID-19 wprowadziła duże zamieszanie w niemal wszystkich dziedzinach życia. Wymusiła konieczność izolacji społecznej i zmianę sposobu funkcjonowania. Zamknięto instytucje, zakłady pracy, szkoły i na czas obowiązywania ograniczeń epidemicznych przeniesiono dużą część aktywności człowieka do przestrzeni wirtualnej. Praca i nauka zdalna odsłoniła deficyty, kt...

Online learning during COVID-19: Key challenges and suggestions to enhance effectiveness.opis dobrej praktyki

Online learning during COVID-19: Key challenges and suggestions to enhance effectiveness.

Kimkong Heng, Koemhong Sol

Cambodian Education Forum.

Pandemia wywołana wirusem COVID-19 wprowadziła spore zamieszanie w wielu obszarach i dziedzinach w jakich funkcjonuje człowiek. Z dnia na dzień wymusiła konieczność dopasowania się do nowej rzeczywistości i podjęcia działań umożliwiających aktywne funkcjonowanie i adaptację do zmian. Szczególnym wyzwaniem z jakim mierzy się społeczeństwo jest edukacja online. Problem dotknął dużej części społeczeń...

Open Education as a game changer – stories from the pandemic

Open Education as a game changer – stories from the pandemic

Pandemia wywołana dynamicznym rozprzestrzenianiem się wirusa COVID-19 wprowadziła wiele zmian w codziennym życiu ludzi. Zmiany dotknęły niemal wszystkich obszarów w jakich funkcjonuje człowiek. Nie ominęły również systemu oświaty, który niemal z dnia na dzień musiał zmienić formę i metody pracy i dopasować się do rzeczywistości covidowej i ograniczeń epidemicznych jakie się z nią wiążą. W publikac...

Global digital school under covid-19wpis na blogu

Global digital school under covid-19

Pekka Neittaanmäki, Yoshiyasu Takefuji

American Association for the Advancement of Science

COVID-19 wprowadził wiele nieplanowanych zmian w systemie oświaty. Zmiana metod i form kształcenia stała się koniecznością, a przeniesienie zajęć lekcyjnych z klas szkolnych do przestrzeni wirtualnej warunkiem umożliwiającym bezpieczną realizację procesu kształcenia. W publikacji omówiono metody i efekty wdrażania nauczania online w Finlandii, kraju, w którym zarówno uczniowie jak i nauczyciele zo...

Education During COVID-19książka

Education During COVID-19

Austin Mardon, Catherine Mardon, Jiahui Luo, Janani Rajendra, Mariann Roberts, Nicole Rapallo

A Golden Meteorite Press Book

Edukacja w czasach pandemii mierzy się z wieloma wyzwaniami, które przyniosła covidowa rzeczywistość. Przeniesienie niemal z dnia na dzień procesu kształcenia z tradycyjnej przestrzeni szkolnej do przestrzeni wirtualnej przysporzyło trudności, na które ani nauczyciele, ani uczniowie i ich rodzice nie byli przygotowani. Braki sprzętowe i braki kompetencyjne sprawiły, że modyfikacje metod nauczania ...

Digital Nomads and COVID-19. Insight into the trends and shifts in students’ lives due to the COVID-19 Pandemicraport z badań

Digital Nomads and COVID-19. Insight into the trends and shifts in students’ lives due to the COVID-19 Pandemic

Tanya Nanda

Pandemia COVID-19 wywołała niepokój o obawy o przyszłość wśród wielu ludzi. Decyzje rządów ograniczające swobodę poruszania się od miesięcy potęgują poczucie strachu przed nieznanym i nieprzewidywalnym wirusem. Podejmowane środki ostrożności mogły przynieść efekty tylko w momencie, kiedy realizowano je ściśle z wytycznymi. Autorka publikacji dokonuje na wstępie analizy doświadczeń własnych związan...

Digital Defence against COVID-19artykuł prasowy

Digital Defence against COVID-19

Saurabh Gaur, Richa Rashmi

Publications Division, Ministry of Information & Broadcasting, Government of India

Pandemia zmieniła sposób funkcjonowania człowieka. W czasie kryzysu jaki wywołała, jedyną skuteczną metodę podtrzymania funkcjonowania systemu społeczno-gospodarczego było przeniesienie dużej części aktywności człowieka do przestrzeni wirtualnej, która umożliwiła realizację codziennych zadań związanych z pracą i nauką. Wszyscy doświadczyli jak praktycznym narzędziem dysponujemy i jak niedoceniony ...

Shifting Paradigm of Education Landscape in Time of the COVID-19 Pandemic: Revealing of a Digital Education Management Information Systemartykuł naukowy

Shifting Paradigm of Education Landscape in Time of the COVID-19 Pandemic: Revealing of a Digital Education Management Information System

Fahmi Ibrahim, Heru Susanto, Parastou Khodaparast Haghi, Desi Setiana

MDPI

Współczesny system edukacyjny stoi przed trudnym wyzwaniem, musi dopasować formy i metody nauczania do potrzeb zmieniającej się rzeczywistości. Dziś w dobie pandemii wywołanej dynamicznym rozprzestrzenianiem się wirusa COVID-19 sytuacja jest znacznie trudniejsza, ponieważ wraz z wprowadzeniem ograniczeń epidemicznych zmienił się również system komunikacji uczeń-nauczyciel. Z dnia na dzień przenies...

Szanowni Państwo,

W związku z obowiązującym od 25 maja rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady Unii Europejskiej 2016 - 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem ich danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako RODO, GDPR lub Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych) - Prosimy o zapoznanie się z niniejszą informacją. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych oraz przekazujemy informacje o tzw. cookies.

Klikając "Przejdź do strony" lub zamykając okno, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody.

W związku z powyższym, w Polityce prywatności znajdziecie Państwo informacje dotyczące przetwarzania Państwa danych osobowych przez Stowarzyszenie Miasta w Internecie z siedzibą w Tarnowie, ul. Krakowska 11a oraz zasady, na jakich będzie się to obecnie odbywać.
Niniejsza informacja nie wymaga od Państwa żadnych dodatkowych działań.

Pełna informacja