Biblioteka Cyfrowa

Czym jest STEAM?ulotka informacyjna, infografika

Czym jest STEAM?

Artur Krawczyk, Oktawia Gorzeńska

Projekt Zmiana

System oświaty ewoluuje, dopasowuje metody i narzędzia pracy do potrzeb zmieniającej się cyfrowo rzeczywistości. Autorzy „Projektu Zmiana” w ramach cyklicznych spotkań podejmują tematy dotyczące współczesnej szkoły i zmian jakie w niej zachodzą. Publikowany materiał wyjaśnia czym jest STEAM, narzędzie, które we współczesnym systemie oświaty umożliwia zdobywanie wiedzy i umiejętności w atrakcyjny d...

Monitoring źródeł spoza UE w zakresie kompetencji dla przemysłu przyszłościraport z badań

Monitoring źródeł spoza UE w zakresie kompetencji dla przemysłu przyszłości

Paweł Strojny, Michał Lewandowski, Piotr Kryjom

Fundacja Platforma Przemysłu Przyszłości

Niniejszy raport jest kolejną publikacją dotyczącą monitoringu źródeł międzynarodowych w zakresie kompetencji przyszłości. Materiał opracowany przez Platformę Przemysłu Przyszłości pokazuje kierunki zmian jakie zachodzą na rynkach pracy w krajach leżących poza wspólnotą UE. W raporcie dokonano analizy tendencji zmian jakie zachodzą na rynkach pracy, wskazano grupy zawodów, które dotykać będą nadch...

Uczniowskie Laboratoria Informatyczne. Cyberprzestrzeń: wyprawa do wnętrza netu.poradnik

Uczniowskie Laboratoria Informatyczne. Cyberprzestrzeń: wyprawa do wnętrza netu.

Krzysztof Głomb, Anna Michniuk, Artur Krawczyk, Jan Bielaszka, Roman Dwulit, Grzegorz Foltak, Maria Kaliszan-Kaźmierczak, Marcin Mechla, Konrad Mleczko, Łukasz Mroziński, Zbigniew Nowak, Anna Skiendziel

Ośrodek Doskonalenia Nauczycieli w Poznaniu

Nowoczesne technologie są współcześnie nieodłącznym elementem codzienności a wraz z rozwojem cywilizacyjnym zmieniają się potrzeby w zakresie kompetencji priorytetowych współcześnie. Dziś w dobie ekspansji cyfrowej umiejętności cyfrowe stały się umiejętnościami kluczowymi, które umożliwiają aktywne uczestnictwo człowieka w życiu społeczno-gospodarczym. Publikowany poradnik dydaktyczny dla nauczyci...

Wnioski dla pracy szkół płynące z badań oświatowych realizowanych podczas pandemiiprezentacja

Wnioski dla pracy szkół płynące z badań oświatowych realizowanych podczas pandemii

Beata Kossakowska, Elżbieta Tołwińska-Królikowska

Warszawskie Centrum Innowacji Edukacyjno-Społecznych i Szkoleń

Edukacja jest ważnym elementem życia każdego człowieka. Dziś w dobie cyfryzacji i dynamicznego rozwoju technologii cyfrowych zarówno placówki oświatowe jak i osoby z nimi związane – dyrektorzy, nauczyciele, uczniowie i rodzice mierzą się z wieloma wyzwaniami. Poziom kompetencji ludzi często odbiega niosą zmiany. Problem związany z pojawieniem się pandemii COVID-19 pokazał z jak dużymi deficytami w...

STEAM w klasie. Jak to zrobić?ulotka informacyjna, infografika

STEAM w klasie. Jak to zrobić?

Artur Krawczyk, Oktawia Gorzeńska

Projekt Zmiana

Edukacja jest stałym i ważnym elementem życia każdego człowieka a rozważania na jej temat podejmują zarówno praktycy jak i laicy w dziedzinie. Autorzy „Projektu Zmiana” w ramach cyklicznych spotkań poruszają tematy związane z systemem oświaty, współczesną szkołą i problematyką powiązaną z dydaktyką. W publikowanych podcastach zainteresowani mogą znaleźć zarówno ciekawe informacje dotyczące edukacj...

Skills Requirements Across Task-Content Groups in Poland – What On-Line Job Offers Tell Us?artykuł naukowy

Skills Requirements Across Task-Content Groups in Poland – What On-Line Job Offers Tell Us?

Lukasz Arendt, Ewa Gałecka-Burdziak, Fernando Nuñez, Robert Pater, Carlos Usabiaga

Elsevier Ltd.

Rynek pracy zmienia się ponieważ systematycznie zmienia się sytuacja gospodarcza kraju i potrzeby związane z kompetencjami pracowników. W publikacji dokonano analizy ogłoszeń on-line publikowanych w latach 2017-2019 na wybranych portalach pracy w Polsce. Wyniki obrazują potrzeby rynku i wskazują tendencje zmian. Autorzy wskazali zmiany jakie zachodzą w strukturze zawodowej i zobrazowali kompetencj...

Monitoring źródeł UE w zakresie kompetencji dla przemysłu przyszłościraport z badań

Monitoring źródeł UE w zakresie kompetencji dla przemysłu przyszłości

Ziemowit Socha, Anna Nikowska

Fundacja Platforma Przemysłu Przyszłości

Nowoczesne technologie cyfrowe i informacyjne zmieniają świat. Rozwój narzędzi wyznacza trendy na rynkach gospodarczych a tradycyjne modele biznesowe ewoluują zmieniając formy organizacyjne i metody pracy. Publikowany raport opracowany w ramach prac Obserwatorium Kompetencji Przyszłości zawiera przegląd strategii, inicjatyw i programów europejskich dotyczących umiejętności, kompetencji i kwalifika...

Monitoring źródeł krajowych w zakresie kompetencji dla przemysłu przyszłościraport z badań

Monitoring źródeł krajowych w zakresie kompetencji dla przemysłu przyszłości

Ziemowit Socha, Przemysław Wojdyła

Fundacja Patforma Przemysłu Przyszłości

Żyjemy w czasach zmian, w których integracja nowoczesnych narzędzi do gospodarki i codziennego życia ma poprawiać komfort życia i pracy ludzi. Publikacja dotyczy monitoringu źródeł krajowych w zakresie kompetencji dla przemysłu przyszłości. Niniejszy raport powstał w ramach prac Obserwatorium Kompetencji Przyszłości powołanego przez Platformę Przemysłu Przyszłości. Materiał zawiera definicje klucz...

Blueprint for a 100% Digitally Included UK. For a post-COVID-19 economyraport z badań

Blueprint for a 100% Digitally Included UK. For a post-COVID-19 economy

Good Things Foundation

Good Things Foundation

Nowoczesne technologie stały się elementem codzienności a narzędzia cyfrowe od lat ułatwiają i usprawniają wykonywanie wielu codziennych czynności. Nikt nie zakładał, że świat będzie w dobie cyfrowej będzie mierzył się z pandemią, która nagle i niespodziewanie zmieni życie ludzi i funkcjonowanie gospodarek.  Sytuacja pandemiczna pokazała jak w rzeczywistości kształtuje się poziom kompetencji cyfro...

Poradnik dydaktyczny dla nauczycieli prowadzących zajęcia pozalekcyjne w ramach Projektu Cyfrowa Szkoła Wielkopolsk@ 2020poradnik, książka

Poradnik dydaktyczny dla nauczycieli prowadzących zajęcia pozalekcyjne w ramach Projektu Cyfrowa Szkoła Wielkopolsk@ 2020

Violetta Julkowska, Katarzyna Moskiewicz

Ośrodek Doskonalenia Nauczycieli w Poznaniu

Projekt Cyfrowa Szkoła Wielkopolska 2020 był realizowany w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020. Projekt miał na celu podnoszenie kompetencji nauczycieli i uczniów wielkopolskich szkół podstawowych i ponadpodstawowych. Publikowany poradnik opracowany w ramach projektu jest skierowany do nauczycieli prowadzących zajęcia pozalekcyjne. W pierwszej części publika...

Szanowni Państwo,

W związku z obowiązującym od 25 maja rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady Unii Europejskiej 2016 - 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem ich danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako RODO, GDPR lub Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych) - Prosimy o zapoznanie się z niniejszą informacją. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych oraz przekazujemy informacje o tzw. cookies.

Klikając "Przejdź do strony" lub zamykając okno, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody.

W związku z powyższym, w Polityce prywatności znajdziecie Państwo informacje dotyczące przetwarzania Państwa danych osobowych przez Stowarzyszenie Miasta w Internecie z siedzibą w Tarnowie, ul. Krakowska 11a oraz zasady, na jakich będzie się to obecnie odbywać.
Niniejsza informacja nie wymaga od Państwa żadnych dodatkowych działań.

Pełna informacja