GUIDELINES ON EXPLORING AND ADAPTING LEARNING SPACES IN SCHOOLS
Opublikowano:Szkoła mierzy się dziś z wieloma wyzwaniami, musi dopasować metody i narzędzia pracy do potrzeb zmieniającej się rzeczywistości. W publikowanym materiale dokonano oceny potrzeb i oczekiwań związanych z dopasowaniem przestrzeni edukacyjnej do współczesnych wymagań oraz omówiono korzyści wynikające z adaptacji przestrzeni do nauki. Wskazano kluczowe problemy, z którymi borykają się szkoły i dyrektorzy planujący zmiany związane z przystosowanie przestrzeni edukacyjnej, omówiono również strategie, które umożliwią i ułatwią wdrażanie innowacji i wykorzystanie ICT w procesie kształcenia. W dokumencie zawarto wiele praktycznych porad i informacji, które mogą stanowić wsparcie dla instytucji oświatowych w działaniach na rzecz wdrażania do programu nauczania innowacyjnych metod pedagogicznych wykorzystujących technologię, jako skuteczne narzędzie dydaktyczne wspomagające żmudny proces nabywania i przekazywania wiedzy i informacji.
http://files.eun.org/fcl/Learning_spaces_guidelines_Final.pdf
Diana Bannister
European Schoolnet (EUN Partnership AISBL)
2017
Bruksela, Belgia
raport z badań
angielski