E-SPORT 2020 – BIZNES – RYNEK PRACY – EDUKACJA
Opublikowano:Nowoczesne technologie dynamicznie wkraczają w kolejne obszary aktywności człowieka. W publikacji dokonano charakterystyki kolejnego obszaru, e-sportu, który przenosi działania branży do przestrzeni wirtualnej. Publikowany raport zawiera informacje na temat stanu gałęzi działalności e-sportowej w Polsce. Omówiono w nim zagadnienia dotyczące specyfiki działalności, zebrano informacje dotyczące branży e-sportu oraz wskazano perspektywy rozwoju dla biznesu i edukacji. Na podstawie prowadzonych przez Collegium Da Vinci w Poznaniu badań dokonano analizy kompetencji niezbędnych do pracy w zawodach przyszłości na przykładzie branży e-sportowej. Opracowanie zawiera ciekawe informacje na temat nowej, dynamicznie rozwijającej się branży oraz wyniki badań, które pokazują trendy panujące na rynku w tej nowej formie działalności sportowej.
https://cdv.pl/wp-content/uploads/2020/12/Raport_esport.pdf
Marek Banaszak, Filip Gruszczyński, Jakub Hodowany, Krzysztof Patkowski, Agnieszka Walczak
Collegium Da Vinci w Poznaniu
2020
Poznań
raport z badań
polski