TEACHING IN TIMES OF COVID-19. CHALLENGES AND OPPORTUNITIES FOR DIGITAL TEACHING
Opublikowano:Wirus z jakim przyszło współcześnie walczyć światu z jednej strony spowolnił procesy gospodarcze i życie ludzi, z drugiej wymusił dynamiczną zmianę sposobu funkcjonowania gospodarek światowych i obywateli. Zamknięcie wielu przestrzeni życia społeczno-gospodarczego takich jak instytucje, zakłady pracy, szkoły stworzyło konieczność przeniesienia tych obszarów działalności do przestrzeni wirtualnej, w której bez obaw o zdrowie można realizować codzienne zadania. W publikacji dokonano analizy wyników badań dotyczących sytuacji z jaką mierzą się niemal wszyscy ludzie na świecie. Omówiono możliwości i zagrożenia jakie wiążą się z przeniesieniem działalności edukacyjnej do przestrzeni wirtualnej, strategie podejmowane w ramach działań na rzecz pomocy w integracji technologii w tradycyjną przestrzeń szkolną i przedstawiono projekty, realizowane w ramach nauczania cyfrowego.
https://www.egms.de/static/pdf/journals/zma/2020-37/zma001396.pdf
2366-5017
Daniel Tolks, Sylvia Kaap-Fröhlich, Sebastian Kuhn
Gesellschaft für Medizinische Ausbildung
2020
artykuł naukowy
angielski