SHIFTING PARADIGM OF EDUCATION LANDSCAPE IN TIME OF THE COVID-19 PANDEMIC: REVEALING OF A DIGITAL EDUCATION MANAGEMENT INFORMATION SYSTEM
Opublikowano:Współczesny system edukacyjny stoi przed trudnym wyzwaniem, musi dopasować formy i metody nauczania do potrzeb zmieniającej się rzeczywistości. Dziś w dobie pandemii wywołanej dynamicznym rozprzestrzenianiem się wirusa COVID-19 sytuacja jest znacznie trudniejsza, ponieważ wraz z wprowadzeniem ograniczeń epidemicznych zmienił się również system komunikacji uczeń-nauczyciel. Z dnia na dzień przeniesiono działalność dydaktyczną z tradycyjnej sali lekcyjnej do przestrzeni wirtualnej, dla wielu jeszcze nie do końca znanej. W publikacji omówiono założenia systemu iNEIS, zintegrowanego systemu informacyjnego, który ma wspierać zarzadzanie oświatą. Publikacja zawiera wskazówki i zalecenia, które należy podjąć aby efektywnie wdrażać system i korzystać z niego w celu ulepszania sposobów organizacji pracy a co się z tym wiąże poprawą jakości pracy i realizowanych w ramach zadań szkoły efektów edukacyjnych.
https://www.mdpi.com/2571-5577/3/4/49/pdf, 10.3390/asi3040049
2571-5577
Fahmi Ibrahim, Heru Susanto, Parastou Khodaparast Haghi, Desi Setiana
MDPI
2020
Bazylea, Szwajcaria
artykuł naukowy
angielski