ONLINE LEARNING DURING COVID-19: KEY CHALLENGES AND SUGGESTIONS TO ENHANCE EFFECTIVENESS.
Opublikowano:Pandemia wywołana wirusem COVID-19 wprowadziła spore zamieszanie w wielu obszarach i dziedzinach w jakich funkcjonuje człowiek. Z dnia na dzień wymusiła konieczność dopasowania się do nowej rzeczywistości i podjęcia działań umożliwiających aktywne funkcjonowanie i adaptację do zmian. Szczególnym wyzwaniem z jakim mierzy się społeczeństwo jest edukacja online. Problem dotknął dużej części społeczeństwa, ponieważ mierzą się z nim zarówno uczniowie, nauczyciele jak i rodzice. W publikacji wyjaśniono podstawowe terminy związane z tematem, omówiono kluczowe wyzwania związane ze zmianą form i metod uczenia się i realizacji zadań szkoły w trybie online oraz omówiono strategie umożliwiające realizację procesu kształcenia w formie zdalnej. Sugestie badaczy, zawarte w końcowej części materiału dotyczą możliwości wykorzystania technologii w celu zwiększenia skuteczności uczenia się online oraz poprawy jakości i efektów kształcenia a zalecenia obrazują możliwości szerszego zastosowania kształcenia online, które będzie wspierać proces nie tylko w dobie pandemii COVID-19 ale również po jej ustaniu.
https://cambodianeducationforum.wordpress.com/2020/12/08/online-learning-during-covid-19-key-challenges-and-suggestions-to-enhance-effectiveness/, https://www.researchgate.net/publication/346719308_Online_learning_during_COVID-19_Key_challenges_and_suggestions_to_enhance_effectiveness
Kimkong Heng, Koemhong Sol
Cambodian Education Forum.
2020
opis dobrej praktyki
angielski