ZMIENIAJMY EDUKACJĘ W OPARCIU O BADANIA, A NIE INTUICJE, OPINIE I MODY!
Opublikowano:Na proces kształcenia składa się wiele czynności dydaktycznych rozłożonych w czasie i miejscu. Zarówno uczniowie jak i nauczyciele podejmują wiele czynności, które wpływają na jakość i efektywność nauczania i uczenia się. W publikacji podjęto dyskusję o aktualnym stanie oświaty i poziomie nauczania w kontekście nowych trendów edukacyjnych i nowych metod kształcenia, które mają zmieniać i ulepszać system oświaty. W materiale przytoczono opinie badaczy, którzy zwracają uwagę na kluczowe komponenty odgrywające ważną rolę w procesie nabywania wiedzy i umiejętności oraz określają rolę badań naukowych w wyznaczaniu nowych ścieżek dydaktycznych.
https://wyborcza.pl/7,75398,26785216,zmieniajmy-szkole-w-oparciu-o-badania-nie-o-intuicje-i-mody.html
Maciej Jakubowski, Tomasz Gajderowicz
Uniwersytet Warszawski, Fundacja Naukowa Evidence Institute
2021
Warszawa
polemika
polski