HIGHLIGHTS TIMSS 2019. INTERNATIONAL RESULTS IN MATHEMATICS AND SCIENCE
Opublikowano:Szkoła realizuje zadania w zakresie kształcenia umiejętności, które przygotują młodych ludzi do dorosłego życia. Realizuje zadania związane z nauczaniem przedmiotów zgodnie z podstawa programową i wspiera wszechstronny rozwój uczniów. W opracowaniu zawarto wyniki badania TIMSS 2019, w ramach których dokonano oceny umiejętności matematycznych jakie prezentują uczniowie realizujący obowiązek szkolny w Irlandii. W badaniu TIMSS 2019 porównano osiągnięcia młodych Irlandczyków z wynikami edukacyjnymi rówieśników z innych krajów. Informacje uzyskane w ramach prowadzonych badań mają umożliwić analizę poziomu wiedzy i umiejętności uczniów w zakresie matematyki. Diagnoza pozwoli na dokonanie oceny i wskazanie obszarów, w których konieczne jest podjęcie działań, które wpłyną na poprawę wyników i podniesienie jakości kształcenia.
https://timss2019.org/reports/wp-content/themes/timssandpirls/download-center/TIMSS-2019-Highlights.pdf
Ina V.S. Mullis, Michael O. Martin, Pierre Foy, Dana L. Kelly , Bethany Fishbein
TIMSS & PIRLS International Study Center
2019
Boston, Stany Zjednoczone
raport z badań
angielski