COVID-19: ARE CHILDREN ABLE TO CONTINUE LEARNING DURING SCHOOL CLOSURES?

Opublikowano:

Pandemia z jaką zmaga się dziś niemal cały świat wprowadziła duże zamieszanie w wielu obszarach. Z dnia na dzień zamknięto placówki oświatowe, instytucje państwowe i wiele prywatnych działalności. Dużą część aktywności przeniesiono do przestrzeni wirtualnej, która pozwala w bezpieczny sposób kontynuować pracę i naukę z zachowaniem izolacji, która ogranicza rozprzestrzenianie się zagrażającego zdrowiu i życiu ludzi wirusa. W publikacji omówiono skutki zamknięcia szkół i realizacji procesu kształcenia w formie zdalnej. Raport pokazuje jak poszczególne kraje realizują zadania szkoły poza jej murami, w jaki sposób edukatorzy docierają do poszczególnych uczniów oraz co utrudnia czy wręcz uniemożliwia nauczanie zdalne. Edukacja jest niezwykle ważnym elementem życia człowieka a dziś w dobie pandemii została wystawiona na dużą próbę. W opracowaniu omówiono działania, które należy podejmować aby proces kształcenia online mógł przebiegać prawidłowo a efekty nauczania realizowanego zdalnie były zgodne z potrzebami i oczekiwaniami wszystkich zaangażowanych.

Identyfikator dokumentu cyfrowego:
https://data.unicef.org/wp-content/uploads/2020/11/RemoteLearningFactsheet_Updated.pdf
Autor:
Suguru Mizunoya, Karen Avanesyan, Diogo Amaro, Yanhong Zhang, Claudia Cappa
Wydawca:
UNICEF DATA
Rok wydania:
2020
Miejsce wydania:
Nowy Jork (Stany Zjednoczone)
Typ zasobu:
broszura
Język:
angielski
Format:
pdf