HOW MANY CHILDREN AND YOUNG PEOPLE HAVE INTERNET ACCESS AT HOME? ESTIMATING DIGITAL CONNECTIVITY DURING THE COVID-19 PANDEMIC.

Opublikowano:

Edukacja w dobie pandemii mierzy się z wieloma wyzwaniami. Przeniesienie procesu kształcenia do przestrzeni wirtualnej okazało się dużym wyzwaniem, z którym mierzą się zarówno nauczyciele, uczniowie jak i rodzice. Problemy sprzętowe, kompetencyjne i lokalowe nakładają się na siebie, powodując frustrację wszystkich zaangażowanych w proces nauczania na odległość. W publikowanym raporcie zawarto dane, które obrazują jak kształtuje się sytuacja szkół po wprowadzeniu nauczania online oraz jak wpływa ona na proces kształcenia i efekty edukacyjne uczniów. Jak wynika z prowadzonych badań nauczanie zdalne nie spełnia oczekiwań dydaktycznych. Problem z realizowaniem procesu kształcenia w takiej formie dotyka wielu dzieci. W publikowanym raporcie UNICEF i Międzynarodowego Związku Telekomunikacyjnego (ITU) omówiono czynniki, które mogą odmienić spojrzenie na edukację i poprawić jakość procesu kształcenia. Proponowane działania mają poprawić dostęp do Internetu i ułatwić dzieciom i młodzieży dostęp do edukacji cyfrowej, oraz umożliwić rozwój i kształcenie na jednolitym, zgodnym z oczekiwaniami i równym dla wszystkich poziomie.

Identyfikator dokumentu cyfrowego:
https://www.unicef.org/reports/how-many-children-and-young-people-have-internet-access-home-2020
Autor:
United Nations Children’s Fund and International Telecommunication Union
Wydawca:
UNICEF DATA
Rok wydania:
2020
Miejsce wydania:
Nowy Jork (Stany Zjednoczone)
Typ zasobu:
raport z badań, raport ekspercki
Język:
angielski
ISBN:
978-92-806-5200-0
Format:
pdf