TEACHER SURVEY: LEARNING LOSS IS GLOBAL— AND SIGNIFICANT
Opublikowano:Pandemia wywołana pojawieniem się wirusa Covid-19 zmieniła sposób funkcjonowania ludzi. Niemal z dnia na dzień wiele podejmowanych aktywności przeniesiono do wirtualnej przestrzeni, która pozwala w izolacji realizować codzienne zadania. Jednym z ważnych obszarów, który musi mierzyć się z wyzwaniami jakie niesie praca w trybie on-line jest edukacja i system oświaty. Wspólny cyfrowy język musiały znaleźć dwa różne pokolenia, z jednej strony pokolenie dzieci, które urodziło się i wychowuje w czasach ekspansji technologicznej, z drugiej pokolenie nauczycieli i rodziców, którzy na bieżąco dopasowują swoje cyfrowe umiejętności do potrzeb i oczekiwań, jakie niosą zmiany związane z cyfryzacją. W publikowanym materiale dokonano analizy i oceny wyników nauczania online od momentu zamknięcia szkół i przeniesienia procesu kształcenia na platformy internetowe. Ocenie poddano skuteczność realizacji nauczania w zmienionej formie oraz formy wsparcia, które mają ułatwić i usprawnić zarówno nauczanie, jak i uczenie się.
https://www.mckinsey.com/industries/public-and-social-sector/our-insights/teacher-survey-learning-loss-is-global-and-significant
Li-Kai Chen, Emma Dorn, Jimmy Sarakatsannis, Anna Wiesinger
McKinsey & Company
2021
raport z badań
angielski