UNDERSTANDING PROGRESS IN THE 2020/21 ACADEMIC YEAR. INTERIM FINDINGS

Opublikowano:

Pandemia wywołana dynamicznym rozprzestrzenianiem się wirusa Covid-19 zmieniła obraz edukacji. Tradycyjny system kształcenia uległ całkowitej przemianie, w ramach której zajęcia prowadzone w tradycyjnej sali lekcyjnej przeniesione zostały na platformy e-learningowe, do przestrzeni wirtualnej. Taka zmiana wprowadziła duże zamieszanie. Zarówno uczniowie, nauczyciele jak i rodzice stanęli przed wieloma problemami, które utrudniały lub wręcz uniemożliwiały realizację nauczania w trybie zdalnym. W niniejszym raporcie dokonano oceny sytuacji z jaką mierzyli się uczniowie brytyjskich szkół od pierwszej połowy semestru jesiennego 2020/21. Analizie poddano efekty nauczania uczniów realizujących naukę z formie zdalnej i ich kolegów, którzy w poprzednich latach zdobywali wiedzę i umiejętności w tradycyjnej formie. Wyniki badania obrazują różnice w poziomie wiedzy i umiejętności i pozwalają na dokonanie oceny tego, w jakim stopniu uczniowie, którzy doświadczyli strat w nauce nadrabiają zaległości oraz jakie działania dydaktyczne podejmują aby uzupełnić luki edukacyjne i zdobyć wiedzę i umiejętności niezbędne na rynku pracy w przyszłości.

Identyfikator dokumentu cyfrowego:
https://assets.publishing.service.gov.uk/government/uploads/system/uploads/attachment_data/file/962330/Learning_Loss_Report_1A_-_FINAL.pdf
Współtwórca:
Education Policy Institute, Renaissance Learning
Wydawca:
Department for Education, United Kingdom
Rok wydania:
2021
Miejsce wydania:
Londyn
Typ zasobu:
raport z badań
Język:
angielski
ISBN:
978-1-83870-226-7
Format:
pdf