RAPORT - CO ZMIENIŁO SIĘ W EDUKACJI ZDALNEJ PODCZAS TRWANIA PANDEMII?
Opublikowano:Edukacja cyfrowa od kilku lat była elementem procesu kształcenia i sukcesywnie uzupełniała tradycyjny model dydaktyczny. Wraz z pojawieniem się i dynamicznym rozprzestrzenianiem pandemii wywołanej wirusem Covid-19 proces wdrażania nowoczesnych technologii do edukacji nabrał przyspieszenia a jakość narzędzi cyfrowych zaczęła mieć duży wpływ na efektywność kształcenia i jakość edukacji realizowanej w formie zdalnej. Publikowany raport prezentuje wyniki kolejnego ogólnopolskiego badania, które zostało zrealizowane za pośrednictwem Portalu LIBRUS Szkoła (nauczyciele) i LIBRUS Rodzina (uczniowie) i zawiera odpowiedzi na wiele istotnych z punktu widzenia rozwoju edukacji pytań. Raport obrazuje to jak obecnie wygląda realizacja nauczania zdalnego w codziennej rzeczywistości szkolnej, pokazuje co uległo zmianie i wskazuje obszary, które wymagają dalszej pracy na rzecz rozwoju kształcenia realizowanego w nowej, zdalnej formie.
https://files.librus.pl/art/21/04/4/a_nauczanie_zdalne_oczami_nauczycieli_i_uczniow_RAPORT_II.pdf
Marlena Plebańska, Małgorzata Sieńczewska, Aleksandra Szyller
Wydział Pedagogiczny Uniwersytetu Warszawskiego
2021
Warszawa
raport z badań
polski