RAPORT - CO ZMIENIŁO SIĘ W EDUKACJI ZDALNEJ PODCZAS TRWANIA PANDEMII?

Opublikowano:

Edukacja cyfrowa od kilku lat była elementem procesu kształcenia i sukcesywnie uzupełniała tradycyjny model dydaktyczny. Wraz z pojawieniem się i dynamicznym rozprzestrzenianiem pandemii wywołanej wirusem Covid-19 proces wdrażania nowoczesnych technologii do edukacji nabrał przyspieszenia a jakość narzędzi cyfrowych zaczęła mieć duży wpływ na efektywność kształcenia i jakość edukacji realizowanej w formie zdalnej. Publikowany raport prezentuje wyniki   kolejnego ogólnopolskiego badania,  które zostało zrealizowane za  pośrednictwem  Portalu  LIBRUS  Szkoła (nauczyciele)  i  LIBRUS  Rodzina  (uczniowie) i zawiera odpowiedzi na wiele istotnych z punktu widzenia rozwoju edukacji pytań. Raport obrazuje to jak obecnie wygląda realizacja nauczania zdalnego w codziennej rzeczywistości szkolnej, pokazuje co uległo zmianie i wskazuje obszary, które wymagają dalszej pracy na rzecz rozwoju kształcenia realizowanego w nowej, zdalnej formie.

Identyfikator dokumentu cyfrowego:
https://files.librus.pl/art/21/04/4/a_nauczanie_zdalne_oczami_nauczycieli_i_uczniow_RAPORT_II.pdf
Autor:
Marlena Plebańska, Małgorzata Sieńczewska, Aleksandra Szyller
Wydawca:
Wydział Pedagogiczny Uniwersytetu Warszawskiego
Rok wydania:
2021
Miejsce wydania:
Warszawa
Typ zasobu:
raport z badań
Język:
polski
Format:
pdf