NAUCZYCIEL (A)MEDIALNY? KOMPETENCJE MEDIALNE NAUCZYCIELI I ICH WYKORZYSTANIE W NAUCZANIU ZDALNYM

Opublikowano:

Dynamiczna ekspansja technologii wprowadza systematycznie zmiany w sposobie funkcjonowania. Wraz z rozwojem narzędzi cyfrowych zmienia się sposób pracy i nauki. Ta sytuacja rodzi nowe wyzwania, na które społeczeństwo musi odpowiedzieć. Początek roku 2020 i pojawienie się pandemii znacznie przyspieszyło proces adaptacji technologii w codzienne życie człowieka, ponieważ wraz ze wzrostem zachorowań pojawiła się konieczność zmiany sposobu realizacji codziennych obowiązków. Przejście z tradycyjnych form pracy i edukacji  na system zdalny stało się wyzwaniem, na które nie wszyscy byli przygotowani. Niniejsza publikacja obrazuje z jakimi trudnościami musieli mierzyć się zarówno nauczyciele, którzy bez wcześniejszego przygotowania z dnia na dzień zostali postawieni przed koniecznością realizacji procesu dydaktycznego w formie zdalnej. 

Identyfikator dokumentu cyfrowego:
DOI: 10.12775/SPI.2020.4.004
ISSN:
2450-5358, 2450-5366 (on-line)
Autor:
Marzena Janta
Wydawca:
Akademia Ignatianum w Krakowie
Rok wydania:
2020
Miejsce wydania:
Kraków
Typ zasobu:
artykuł naukowy
Język:
polski
Format:
pdf