OCENA STOSOWANIA ROZWIĄZAŃ E-LEARNINGOWYCH NA POZIOMIE SZKOŁY WYŻSZEJ
Opublikowano:W dobie pandemii e-learning stał się jedną z najpopularniejszych form kształcenia. Nauczanie z wykorzystaniem nowoczesnych technologii otworzyło nowe możliwości edukacyjne, dzięki narzędziom cyfrowym proces dydaktyczny mógł trwać nieprzerwanie. Z problemami jakie pojawiły się wraz ze zmianą formy pracy dydaktycznej borykały się zarówno instytucje jak i wszyscy pracownicy, uczniowie i studenci. Publikacja obrazuje wyniki badań prowadzonych wśród studentów Politechniki Białostockiej. W części pierwszej zdefiniowano termin e-learningu oraz wskazano mocne i słabe strony jego zastosowania, w drugiej przeanalizowano czynniki akceptacji przez społeczeństwo rozwiązań technologicznych, w szczególności narzędzi e-learningowych, ostatnia zawiera wyniki badań własnych zrealizowanych na przełomie maja i czerwca 2020 roku, które obrazują sytuację z jaką mierzą się studenci zdobywający wiedzę i umiejętności w formie zdalnej.
https://bazawiedzy.pb.edu.pl/info/book/BUT6c5758ac395d45b0bc25567841026527/
Joanna Ejdys
Oficyna Wydawnicza Politechniki Białostockiej
2021
Białystok
książka
polski
978-83-66391-72-7 (eBook)