METODA PROJEKTÓW A NOWOCZESNE ŚRODKI TECHNICZNE (MULTIMEDIA) W EDUKACJI HISTORYCZNEJ
Opublikowano:Nowoczesne technologie znalazły swoje miejsce w systemie oświaty i stanowią uzupełnienie dla tradycyjnych narzędzi dydaktycznych. Innowacje są dziś elementem procesu kształcenia i nadają nowy kierunek w szkolnictwie. W publikacji omówiono proces wdrażania innowacji, w tym metody projektów, do tradycyjnego systemu kształcenia. Autorzy wskazali możliwości jakie niesie wprowadzenie i wykorzystanie nowoczesnych narzędzi cyfrowych w procesie nauczania historii i omówili zalety zastosowania tej metody jako narzędzia, które zwiększy efektywność i atrakcyjność procesu dydaktycznego.
2080-9069, 2450-9221 online
DOI: 10.15584/eti.2019.1.23
Mariusz Ausz, Ewa Barnaś-Baran
Wydawnictwo Uniwersytetu Rzeszowskiego
2019
Rzeszów
artykuł naukowy
polski