HOME-SCHOOL COMMUNICATION ON CHILDREN’S DIGITAL SKILLS DEVELOPMENT. BASED ON INTERVIEWS WITH EXPERTS FROM THE EDUCATION SECTOR
Opublikowano:Kształcenie kompetencji cyfrowych jest jednym z elementów edukacji, na który szkoły kładą duży nacisk. Wraz z pojawieniem się pandemii COVID-19 zmienił się sposób kształcenia i poziom umiejętności cyfrowych zaczął odgrywać znaczącą rolę. W publikowanym raporcie zawarto opinie i poglądy ekspertów na temat poziomu kompetencji cyfrowych uczniów, wskazano w nim najistotniejsze problemy z jakimi boryka się system oświaty realizując proces kształcenia w formie online i dokonano analizy umiejętności, które powinny zdobyć dzieci w wieku 12 – 17 lat aby aktywnie, efektywnie i świadomie korzystać z technologii informacyjno-komunikacyjnych zarówno w szkole jak i w życiu codziennym.
DOI: 10.5281/zenodo.5226897
Verónica Donoso, Nike Retzmann, Leen d’Haenens, Mai Beilmann, Signe Opermann, Veronika Kalmus
KU Leuven
2020
Leuven, Belgia
raport z badań
angielski