ENSURING EQUAL ACCESS TO EDUCATION IN FUTURE CRISES: FINDINGS OF THE NEW REMOTE LEARNING READINESS INDEX
Opublikowano:COVID-19 zmienił sposób funkcjonowania ludzi. Z dnia na dzień przestrzeń życiowa każdego z nas została znacznie ograniczona. Zamknięto zakłady pracy, szkoły instytucje. W publikacji dokonano analizy wyzwań z jakimi musiał się zmierzyć system oświaty wielu krajów w momencie przeniesienia procesu kształcenia na platformy e-learningowe. Wyniku raportu obrazują poziom przygotowania systemów oświaty krajów do realizacji procesu kształcenia w formie zdalnej. Pandemia zmieniła sposób realizacji zadań szkoły, prowadzone badania mają na celu ocenę wpływu sytuacji epidemicznej na jakość edukacji realizowanej w formie zdalnej. Identyfikacja obszarów, w których występują deficyty w dostępie do edukacji na odpowiednim poziomie jest ważnym elementem na drodze do poprawy działań na rzecz kształcenia online i rozwoju.
https://data.unicef.org/resources/remote-learning-readiness-index/
Garen Avanesian, Sakshi Mishra, Suguru Mizunoya, Enrique Delamónica, Yixin Wang, Thomas Dreesen, Haogen Yao
UNICEF
2021
Nowy Jork (Stany Zjednoczone)
raport z badań, raport ekspercki
angielski