PROMISING PRACTICES FOR EQUITABLE REMOTE LEARNING. EMERGING LESSONS FROM COVID-19 EDUCATION RESPONSES IN 127 COUNTRIES
Opublikowano:Pandemia wywarła duży wpływ na sposób funkcjonowania wielu Państw. W celu ograniczenia negatywnych skutków jakie niósł rozprzestrzeniający się dynamicznie wirus zamknięto szkoły, zakłady pracy, instytucje, placówki kultury. Aktywność ludzka została przeniesiona do przestrzeni wirtualnej, która umożliwiała realizację codziennych obowiązków. Publikacja zawiera dane z badań, które pokazują jak systemy oświaty poradziły sobie z realizacją kształcenia na odległość. Raport zawiera kluczowe ustalenia dotyczące gotowości do podejmowania działań dydaktycznych w przestrzeni wirtualnej i adekwatne do nich zalecenia.
https://www.unicef-irc.org/publications/1090-promising-practices-for-equitable-remote-learning-emerging-lessons-from-covid.html
Suguru Mizunoya, Thomas Dreesen, Spogmai Akseer, Matt Brossard, Pragya Dewani, Juan-Pablo Giraldoi, Akito Kamei, Suguru Mizunoyai, Javier Santiago Ortiz
UNICEF
2020
Nowy Jork (Stany Zjednoczone)
broszura
angielski