PROMISING PRACTICES FOR EQUITABLE REMOTE LEARNING. EMERGING LESSONS FROM COVID-19 EDUCATION RESPONSES IN 127 COUNTRIES

Opublikowano:

Pandemia wywarła duży wpływ na sposób funkcjonowania wielu Państw. W celu ograniczenia negatywnych skutków jakie niósł rozprzestrzeniający się dynamicznie wirus zamknięto szkoły, zakłady pracy, instytucje, placówki kultury. Aktywność ludzka została przeniesiona do przestrzeni wirtualnej, która umożliwiała realizację codziennych obowiązków. Publikacja zawiera dane z badań, które pokazują jak systemy oświaty poradziły sobie z realizacją kształcenia na odległość. Raport zawiera kluczowe ustalenia dotyczące gotowości do podejmowania działań dydaktycznych w przestrzeni wirtualnej i adekwatne do nich zalecenia.

Identyfikator dokumentu cyfrowego:
https://www.unicef-irc.org/publications/1090-promising-practices-for-equitable-remote-learning-emerging-lessons-from-covid.html
Autor:
Suguru Mizunoya, Thomas Dreesen, Spogmai Akseer, Matt Brossard, Pragya Dewani, Juan-Pablo Giraldoi, Akito Kamei, Suguru Mizunoyai, Javier Santiago Ortiz
Wydawca:
UNICEF
Rok wydania:
2020
Miejsce wydania:
Nowy Jork (Stany Zjednoczone)
Typ zasobu:
broszura
Język:
angielski
Format:
pdf