ON THE QUALITY OF QUANTITATIVE INSTRUMENTS TO MEASURE DIGITAL COMPETENCE IN HIGHER EDUCATION: A SYSTEMATIC MAPPING STUDY

Opublikowano:

Kompetencje cyfrowe coraz częściej określane są mianem kompetencji kluczowych, umożliwiających aktywne uczestnictwo w społeczeństwie, determinujących jakość życia. Gospodarka zmienia się a trendy na światowych rynkach coraz częściej wyznaczają nowoczesne technologie, które aktywnie i dynamicznie wkraczają w kolejne obszary aktywności człowieka. Ważne jest aby umiejętności człowieka były dopasowane do potrzeb zmieniającego się rynku. W publikowanym raporcie dokonano oceny poziomu umiejętności w zakresie ICT studentów uczelni wyższych, którzy realizują proces kształcenia na kierunkach społecznych.

Identyfikator dokumentu cyfrowego:
https://doi.org/10.1371/journal.pone.0257344
Autor:
Rafael Saltos Rivas, Rocío Serrano, Pavel Novoa-Hernández
Wydawca:
plos.org
Rok wydania:
2021
Typ zasobu:
artykuł naukowy
Język:
angielski
Format:
pdf