THE USE OF ICT BY ESL TEACHERS WORKING WITH YOUNG LEARNERS DURING THE EARLY COVID-19 PANDEMIC IN POLAND

Opublikowano:

COVID-19 zmienił sposób funkcjonowania placówek edukacyjnych. Zmiany dotknęły zarówno nauczycieli, uczniów jak i rodziców dzieci, które z dnia na dzień stanęły przed koniecznością realizowania obowiązku szkolnego w formie zdalnej. W publikowanym artykule przedstawiono wyniki badań prowadzonych w Polsce podczas pierwszej fali pandemii, po zamknięciu większości placówek edukacyjnych. Wyniki badania powinny przyczynić się do poszerzania wiedzy na temat jakości kształcenia prowadzonego online, braków kompetencyjnych występujących u uczniów i nauczycieli w trakcie realizacji edukacji zdalnej oraz potrzeb związanych z dostępem do narzędzi umożliwiających naukę zdalną i wdrażanie nowych technologii w nauczaniu.

ISSN:
1573-7608, 1360-2357
Identyfikator dokumentu cyfrowego:
https://doi.org/10.1007/s10639-021-10556-6
Autor:
Paulina Marchlik, Kamila Wichrowska, Ewelina Zubala
Wydawca:
Springer Nature
Rok wydania:
2021
Typ zasobu:
artykuł naukowy
Język:
angielski
Format:
pdf

Szanowni Państwo,

W związku z obowiązującym od 25 maja rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady Unii Europejskiej 2016 - 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem ich danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako RODO, GDPR lub Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych) - Prosimy o zapoznanie się z niniejszą informacją. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych oraz przekazujemy informacje o tzw. cookies.

Klikając "Przejdź do strony" lub zamykając okno, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody.

W związku z powyższym, w Polityce prywatności znajdziecie Państwo informacje dotyczące przetwarzania Państwa danych osobowych przez Stowarzyszenie Miasta w Internecie z siedzibą w Tarnowie, ul. Krakowska 11a oraz zasady, na jakich będzie się to obecnie odbywać.
Niniejsza informacja nie wymaga od Państwa żadnych dodatkowych działań.

Pełna informacja