EDUCATION DISRUPTED. THE SECOND YEAR OF THE COVID-19 PANDEMIC AND SCHOOL CLOSURES
Opublikowano:Pandemia, z jaką mierzy się świat od listopada 2019 roku zmieniła szkolnictwo. Izolacja, którą narzucili rządzący w ramach ochrony przed rozprzestrzeniającym się wirusem zamknęła w domach dzieci młodzież i dorosłych. Wszyscy niemal z dnia na dzień musieli przenieść swoje codzienne aktywności do przestrzeni wirtualnej, która dla wielu stanowiła obszar nieznany, z którym wcześniej nie mieli doświadczenia. Publikowany raport, opracowany przez UNICEF w marcu 2021 roku pokazuje jaki wpływ na edukację miało zamknięcie szkół i jak poszczególne kraje realizują program szkolny na obecna chwilę. Wyniki pokazują, że całkowita izolacja spowodowała obniżenie poziomu kształcenia i należy podejmować kroki umożliwiające powrót uczniów do szkół.
https://data.unicef.org/wp-content/uploads/2021/09/Education-disrupted-School-closures-brochure-2021.pdf
UNICEF
2021
Nowy Jork (Stany Zjednoczone)
broszura
angielski