IDENTIFICATION AND VERIFICATION OF THE KEY METHODOLOGY ELEMENTS OF MEASURING DIGITAL COMPETENCES OF ICT COMPANIES' CUSTOMERS.

Opublikowano:

Nowoczesne technologie ułatwiają wykonywanie wielu czynności i systematycznie rośnie zapotrzebowanie na nowe narzędzia cyfrowe. Wiele przedsiębiorstw w cyfryzacji upatruje szansę na poprawę jakości i efektywności pracy, sukcesywnie wdraża nowości technologiczne i przykłada wagę do kształcenia kompetencji u swoich pracowników. W artykule dokonano analizy poziomu kompetencji cyfrowych klientów firm teleinformatycznych, wskazano obszary wymagające wsparcia i określono kompetencje szczególnie przydatne w przyszłości.

Identyfikator dokumentu cyfrowego:
10.1016/j.procs.2021.09.159
Autor:
Anna Szwajlik
Wydawca:
Elsevier B.V.
Rok wydania:
2021
Typ zasobu:
artykuł naukowy
Język:
angielski
Format:
pdf

Szanowni Państwo,

W związku z obowiązującym od 25 maja rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady Unii Europejskiej 2016 - 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem ich danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako RODO, GDPR lub Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych) - Prosimy o zapoznanie się z niniejszą informacją. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych oraz przekazujemy informacje o tzw. cookies.

Klikając "Przejdź do strony" lub zamykając okno, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody.

W związku z powyższym, w Polityce prywatności znajdziecie Państwo informacje dotyczące przetwarzania Państwa danych osobowych przez Stowarzyszenie Miasta w Internecie z siedzibą w Tarnowie, ul. Krakowska 11a oraz zasady, na jakich będzie się to obecnie odbywać.
Niniejsza informacja nie wymaga od Państwa żadnych dodatkowych działań.

Pełna informacja