REMOTE EDUCATION DURING THE PANDEMIC: THE TEACHER'S PERSPECTIVE
Opublikowano:Edukacja w wielu krajach zmieniła się wraz z pojawieniem się zagrożenia epidemicznego wywołanego dynamiczną ekspansją wirusa SARS-COV-2. Dla wielu rządzących jedynym rozwiązaniem pozwalającym na ochronę przed zakażeniem było zatrzymanie jak największej ilości osób w domach. Publikowany raport zawiera informacje na temat tego, jak przeniesienie codziennych aktywności na platformy umożliwiające pracę i naukę w formie zdalnej wpłynęło na sposób funkcjonowania ludzi. Badania pokazują z jakich narzędzi cyfrowych korzysta społeczeństwo w realizacji codziennych zadań i aktywności. Raport obrazuje również poziom dostępu do otwartych zasobów edukacyjnych i sposób ich wykorzystania przez użytkowników oraz stan umiejętności jaki prezentują użytkownicy ICT, którzy mierzą się z pracą i nauką realizowaną w zdalnej formie.
https://centrumcyfrowe.pl/wp-content/uploads/sites/16/2021/09/raport_sklad_27_09.pdf
Alek Tarkowski, Magdalena Biernat, Agnieszka Urbańska, Teresa Nobre, Maja Bogataj
Fundacja Centrum Cyfrowe
2021
Warszawa
raport z badań
angielski