POLICY NOTE 1/2022: OSIĄGNIĘCIA UCZNIÓW SZKÓŁ ŚREDNICH PO ZMIANACH W OŚWIACIE I NAUCZANIU W PANDEMII
Opublikowano:Pandemia zmieniła sposób funkcjonowania gospodarek. Z dnia na dzień system oświaty musiał zmienić metody i narzędzia pracy, żeby dopasować proces przekazywania wiedzy i umiejętności do możliwości i ograniczeń jakie pojawiły się wraz z rozprzestrzeniającym się wirusem zagrażającym zdrowiu i życiu. Badanie TICKS (Test for International Comparisons of Knowledge and Skill), zawiera informacje dotyczące poziomu kompetencji cyfrowych jakie prezentują uczniowie realizujący program dydaktyczny w zmienionej covidowo rzeczywistości, informacje na temat sposobów i technik nauki, motywacji i relacji nauczyciel-uczeń, a także planów edukacyjnych i zawodowych uczniów.
https://www.evidin.pl/wp-content/uploads/2022/01/POLICY-NOTE-1-2022_final.pdf
Maciej Jakubowski, Tomasz Gajderowicz, Sylwia Wrona
Fundacja Naukowa Evidence Institute
2022
Warszawa
raport z badań
polski