TEACHERS’ DIGITAL SKILLS READINESS DURING COVID-19 PANDEMIC

Opublikowano:

Nauczyciel,  to zawód wymagający od osób wykonywujących go kształcenia się przez całe życie zawodowe. W dzisiejszych czasach, kiedy pandemia zmieniła sposób dochodzenia do wiedzy i umiejętności wprowadzając  nowoczesne technologie jako narzędzia dydaktyczne, wielu nauczycieli stanęło przed trudnym wyzwaniem. W publikacji omówiono problemy z jakimi mierzą się nauczyciele realizujący proces kształcenia w zmienionej przez pandemię rzeczywistości, wskazano narzędzia, które ułatwiają nabywanie nowych, kluczowych współcześnie kompetencji i umożliwiają wykonywanie obowiązków we wszystkich obszarach aktywności zawodowej.

Identyfikator dokumentu cyfrowego:
https://doi.org/10.3991/ijet.v16i08.21011
ISSN:
1863-0383
Autor:
Maria Perifanou, Anastasios A Economides, Katerina Tzafilkou
Wydawca:
International Association of Online Engineering
Rok wydania:
2021
Typ zasobu:
artykuł naukowy
Język:
angielski
Format:
pdf

Szanowni Państwo,

W związku z obowiązującym od 25 maja rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady Unii Europejskiej 2016 - 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem ich danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako RODO, GDPR lub Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych) - Prosimy o zapoznanie się z niniejszą informacją. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych oraz przekazujemy informacje o tzw. cookies.

Klikając "Przejdź do strony" lub zamykając okno, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody.

W związku z powyższym, w Polityce prywatności znajdziecie Państwo informacje dotyczące przetwarzania Państwa danych osobowych przez Stowarzyszenie Miasta w Internecie z siedzibą w Tarnowie, ul. Krakowska 11a oraz zasady, na jakich będzie się to obecnie odbywać.
Niniejsza informacja nie wymaga od Państwa żadnych dodatkowych działań.

Pełna informacja