DIGITALISATION OF SCHOOLS FROM THE PERSPECTIVE OF TEACHERS’ OPINIONS AND EXPERIENCES: THE FREQUENCY OF ICT USE IN EDUCATION ...

Opublikowano:

Cyfryzacja jest elementem rozwoju cywilizacyjnego i dotyka coraz szerzej kolejnych obszarów społeczno-gospodarczych. Coraz dynamiczniej wkracza również w obszar edukacji, która do niedawna  opierała się na tradycyjnych narzędziach i metodach pracy.  Choć cyfryzacja edukacji stała się faktem wciąż budzi kontrowersje i ma zarówno zwolenników jak i przeciwników. W publikacji dokonano analizy postaw jakie prezentują nauczyciele, uczniowie i rodzice w kontekście wykorzystania narzędzi cyfrowych jako narzędzi dydaktycznych, omówiono zalety i wady wykorzystania ICT w edukacji oraz wskazano sposoby wykorzystania ICT w procesie zarówno przekazywania jak i nabywania wiedzy.

Identyfikator dokumentu cyfrowego:
https://doi.org/10.3390/su14148339
ISSN:
2071-1050
Autor:
Łukasz Tomczyk, Michał Szyszka, Aneta Maria Kochanowicz
Wydawca:
MDPI
Rok wydania:
2022
Typ zasobu:
artykuł naukowy
Język:
angielski
Format:
pdf

Szanowni Państwo,

W związku z obowiązującym od 25 maja rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady Unii Europejskiej 2016 - 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem ich danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako RODO, GDPR lub Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych) - Prosimy o zapoznanie się z niniejszą informacją. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych oraz przekazujemy informacje o tzw. cookies.

Klikając "Przejdź do strony" lub zamykając okno, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody.

W związku z powyższym, w Polityce prywatności znajdziecie Państwo informacje dotyczące przetwarzania Państwa danych osobowych przez Stowarzyszenie Miasta w Internecie z siedzibą w Tarnowie, ul. Krakowska 11a oraz zasady, na jakich będzie się to obecnie odbywać.
Niniejsza informacja nie wymaga od Państwa żadnych dodatkowych działań.

Pełna informacja