SURVEY OF SCHOOLS: ICT IN EDUCATION. COUNTRY PROFILE: POLAND

Opublikowano:

System oświaty w Polsce wszedł w nową erę, w której narzędzia cyfrowe odgrywają ważną rolę dydaktyczną. Coraz częściej i coraz chętniej nowoczesne technologie są wykorzystywane jako narzędzia wsparcia dydaktycznego w procesie nabywania i przekazywania wiedzy i umiejętności. W publikowanym raporcie opracowanym przez European Schoolnet i University of Liège dokonano analizy roli ICT w polskim systemie oświaty. Ocenie poddano poziom umiejętności cyfrowych uczniów, kadry nauczycielskiej i zarządzającej, wyposażenie placówek w nowoczesne, cyfrowe narzędzia dydaktyczne i częstotliwość korzystania z technologii informacyjno-komunikacyjnych w trakcie  prowadzenia zajęć w klasie.

Identyfikator dokumentu cyfrowego:
https://ec.europa.eu/information_society/newsroom/image/document/2018-3/poland_country_profile_2FF0383F-AD7D-9EA8-C3C2ACE4EDEF9CCC_49450.pdf
Autor:
European Schoolnet, University of Liege
Wydawca:
European Schoolnet
Rok wydania:
2012
Typ zasobu:
raport z badań
Język:
angielski
Format:
pdf