IEA INTERNATIONAL COMPUTER AND INFORMATION LITERACY STUDY 2018 ASSESSMENT FRAMEWORK
Opublikowano:Kompetencje cyfrowe są współcześnie jednymi z kluczowych, ponieważ pozwalają na efektywne, kreatywne i jednocześnie bezpieczne wykorzystywanie technologii cyfrowych w codziennym życiu. Publikacja przedstawia ramy oceny dla Międzynarodowego Badania Kompetencji Informatycznych i Informacyjnych IEA (ICILS) 2018, które ma na celu ocenę, poziomu przygotowania uczniów do nauki, pracy i życia w cyfrowym świecie. Badanie mierzy różnice w umiejętnościach komputerowych i informacyjnych wśród uczniów na poziomie międzynarodowym.
https://doi.org/10.1007/978-3-030-19389-8
Julian Fraillon, John Ainley, Wolfram Schulz, Tim Friedman, Daniel Duckworth
Springer International Publishing
2019
raport z badań
angielski
978-3-030-19388-1, 978-3-030-19389-8 (eBook)