UCZENIE SIĘ WSPOMAGANE METODAMI I NARZĘDZIAMI ICT W PERSPEKTYWIE DYSKURSU KONEKTYWISTYCZNEGO.
Opublikowano:Postęp w dziedzinie ICT to przede wszystkim nieustanny rozwój technologii mobilnych. Korzyści jakie niesie, dotyczą każdej sfery życia. Nowoczesne urządzenia, szybka transmisja danych, mobilność, dostęp do portali społecznościowych, to tylko niektóre z desygnatów współczesnej ICT. W świetle nowych trendów ICT, które dostarczają edukacji coraz to nowych narzędzi kognitywnych, w tym kulturowo wartościowych instrumentów sieciowych, oraz w aspekcie dynamicznych poszukiwań nowoczesnych teorii pedagogicznych, autorzy publikacji podjęli się próby określenia założeń konektywizmu w kontekście możliwości edukacyjnego zagospodarowania metod i narzędzi ICT, oraz znalezienia odpowiedzi na pytanie w jakim zakresie konektywizm wyjaśnia mechanizmy uczenia się i budowania wiedzy. Pytanie to, pomimo wielu podejmowanych do tej pory rozważań nadal pozostaje bez jasnej odpowiedzi.
yadda.icm.edu.pl/yadda/element/bwmeta1.element.desklight-b62a0f24-8b3f-45b2-9f13-6b69e8281137/c/035.pdf
238-244
Eunika Baron-Polańczyk
Wydawnictwo Uniwersytetu Rzeszowskiego
2014
Rzeszów
artykuł naukowy
polski