KOMPETENCJE INFORMATYCZNE PRACOWNIKÓW INSTYTUCJI POMOCY I INTEGRACJI SPOŁECZNEJ

Opublikowano:

Nowoczesne technologie wykorzystywane są dziś powszechnie na wielu płaszczyznach działań człowieka. Umiejętności w zakresie posługiwania się narzędziami cyfrowymi są współcześnie jednymi z najbardziej pożądanych. Nie tylko pracownicy zobligowani są do podnoszenia kwalifikacji w zakresie TIK. Współcześnie każdy człowiek świadomy korzyści wynikających ze sprawnego posługiwania się nowoczesnymi technologiami poszerza zakres swoich umiejętności. Prezentowana publikacja obrazuje stan kompetencji medialnych pracowników instytucji pomocy i integracji społecznej, którzy jak wielu pracowników innych instytucji w codziennej pracy wykorzystują narzędzia TIK. Analiza przeprowadzonych badań pozwala na ocenę wyposażenia stanowisk pracy w obszarze technologii informacyjno-komunikacyjnych w instytucjach pomocy i integracji społecznej województwa śląskiego. Prezentowane wyniki badań wskazują, że podnoszenie kompetencji medialnych jest niezwykle ważnym elementem podnoszenia kwalifikacji, ponieważ pracownicy najczęściej posługują się umiejętnościami podstawowymi, a to zdecydowanie obniża efektywność działań w zakresie powierzonych im zadań.

Identyfikator dokumentu cyfrowego:
http://www.humanitas.edu.pl/resources/upload/dokumenty/Wydawnictwo/Zarzadzanie_zeszyt/Zarz%202_2015%20podzielone/bakonyi.pdf
Autor:
Jadwiga Bakonyi
Wydawca:
Wyższa Szkoła Humanitas w Sosnowcu
Rok wydania:
2015
Miejsce wydania:
Sosnowiec
Typ zasobu:
artykuł naukowy
Język:
polski
Format:
pdf