REPORT FOR THE ROYAL SOCIETY. INTERNATIONAL COMPARISON OF COMPUTING IN SCHOOLS
Opublikowano:Niniejsza publikacja jest uzupełnieniem szerszego studium Royal Society poświęconego informatyce w szkołach w Wielkiej Brytanii. Wnioski tu przedstawione zostały włączone do raportu Royal Society na ten temat. Opisany fragment badań dotyczy w szczególności technologii informacyjno-komunikacyjnych i informatyki jako przedmiotów szkolnych w Wielkiej Brytanii oraz w kilku krajach bądź też regionach poza nią. Wyniki tego niewielkiego międzynarodowego porównania podkreślają zróżnicowanie edukacji w zakresie technologii informacyjno-komunikacyjnych i informatycznych na arenie międzynarodowej, a także identyfikują niektóre obszary wspólne. Są one potencjalnie przydatne w informowaniu o sposobach motywowania uczniów do kontynuowania edukacji w zakresie TIK i informatyki.
https://www.nfer.ac.uk/publications/cis101/cis101.pdf
Linda Sturman, Juliet Sizmur
National Foundation for Educational Research
2011
Slough
raport z badań
angielski