BASIC COMPUTER SKILLS OF PRIMARY SCHOOL TEACHERS AND DIRECTORS

Opublikowano:

Żyjemy w społeczeństwie informacyjnym, w którym technologie informacyjno-komunikacyjne są integralnym elementem determinującym jakość życia człowieka. Nowoczesne narzędzia ułatwiają wykonywanie wielu codziennych czynności, dostęp do informacji jest szybki i prosty, zmienił się również sposób komunikacji społecznej. W publikacji na podstawie prowadzonego badania dokonano weryfikacji umiejętności cyfrowych nauczycieli pracujących w szkole podstawowej. Celem badania była analiza i ocena podstawowych umiejętności obsługi komputera. Funkcjonowanie w otoczeniu technologii wymaga umiejętności świadomego korzystania z niej. Analiza wyników pozwoliła na określenie poziomu świadomości nauczycieli i ich przygotowania do prowadzenia zajęć oraz integracji ich z TIK. Rezultatem było przygotowanie rekomendacji mających na celu wspieranie działań na rzecz poprawy świadomości i kompetencji cyfrowych wśród pedagogów a co się z tym wiąże poprawy jakości nauczania.

Identyfikator dokumentu cyfrowego:
https://www.academia.edu/2597858/BASIC_COMPUTER_SKILLS_OF_PRIMARY_SCHOOL_TEACHERS_AND_DIRECTORS
Autor:
Yavuz Erisen, Nadir Celikoz, Mehmet Sahin
Wydawca:
International Association of Technology, Education and Development (IATED)
Rok wydania:
2008
Miejsce wydania:
Walencja, Hiszpania
Typ zasobu:
referat, materiały konferencyjne
Język:
angielski
ISBN:
978-84-612-0190-7
Format:
pdf