CYFRYZACJA EDUKACJI W OPINIACH I DOŚWIADCZENIACH ŚRODOWISKA SZKOLNEGO. WYNIKI BADAŃ JAKOŚCIOWYCH, MAJ 2017

Opublikowano:

Edukacja jest elementem życia każdego człowieka. Dziś wraz z postępem cywilizacyjnym zmienił się zasadniczo obraz współczesnego systemu oświaty. Kształcenie formalne uzupełniane jest dziś kształceniem całożyciowym, które umożliwia przystosowywanie się do zmian jakie niesie cyfryzacja wielu obszarów życia. Zmieniają się zarówno metody kształcenia jak i narzędzia dydaktyczne. W publikowanym artykule opisano wyniki badań jakościowych prowadzonych przez autorkę w 12 polskich szkołach na terenie całej Polski. Dokonano prezentacji efektów cyfryzacji, zawarto opinie oraz doświadczenia wynikające z wdrożenia technologii cyfrowych w tych placówkach. W badaniach udział wzięły szkoły, w których już wdrożono technologie cyfrowe i funkcjonują one w badanej placówce minimum 5 lat. Taki dobór grupy badawczej pozwolił na dokonanie analizy procesu cyfryzacji i umożliwił przedstawienie pierwszych wniosków oraz obserwacji dydaktycznych dotyczących efektywności realizowanych działań.

ISSN:
2084-4689
Identyfikator dokumentu cyfrowego:
http://www.i.vistula.edu.pl/media/docs/g0BemJiIdb30HYFF8fJXPL4kP.pdf
Autor:
Marlena Plebańska
Wydawca:
Akademia Finansów i Biznesu Vistula w Warszawie
Rok wydania:
2018
Miejsce wydania:
Warszawa
Typ zasobu:
artykuł naukowy
Język:
polski
Format:
pdf