PROBLEM FAKE NEWS W POLSCE

Opublikowano:

Media odgrywają współcześnie dużą rolę w życiu człowieka. Są uczestnikami dnia codziennego, towarzyszą w domu, w pracy, w nauce i rozrywce. Coraz częściej nie tylko bawią ale również uczą, kształtują światopogląd i postawy życiowe zwłaszcza u młodych, nieświadomych ogromnego wpływu środków masowego przekazu ludzi. Wpływ mediów na życie jest nieunikniony, zalew informacyjny z jakim mamy do czynienia w dzisiejszych czasach dotyka każdego już od wczesnego dzieciństwa. W publikacji poruszono zagadnienia związane z ciemną stroną silnego współcześnie medium, jakim jest internet i dokonano analizy coraz bardziej popularnego zjawiska – problemu fake news’ów . W raporcie dokonano analizy badań, które Stowarzyszenie Demagog zdecydowało się przeprowadzić aby kompleksowo zbadać skalę występowania zjawiska w Polsce oraz omówiono wnioski, jakie po przeanalizowaniu wyników ogólnopolskiego badania CATI zostały wysunięte.

Identyfikator dokumentu cyfrowego:
https://krytycznyumysl.pl/raport_krytyczny_umysl.pdf
Autor:
Małgorzata Kilian, Agnieszka Tobijasiewicz, Kinga Osierda
Współtwórca:
Quantify Research & Consulting
Wydawca:
Stowarzyszenie Demagog
Rok wydania:
2019
Miejsce wydania:
Warszawa
Typ zasobu:
raport z badań
Język:
polski
Format:
pdf