TECHNOLOGY AND EDUCATION: COMPUTERS, SOFTWARE, AND THE INTERNET

Opublikowano:

Współczesna szkoła systematycznie zmienia się dopasowując swój kształt do potrzeb i oczekiwań zmieniającego się rynku. Cyfryzacja niewątpliwie nadaje tempo i kształt tym zmianom, ponieważ dziś ciężko wyobrazić sobie kształcenie bez udziału nowoczesnych technologii. W publikacji dokonano analizy wpływu technologii na wyniki edukacyjne uczniów. Ocenie poddano zarówno sposób wykorzystania ICT w szkole jak i w domu oraz w trakcie zajęć pozalekcyjnych. Omówiono konsekwencje zarówno pozytywne jak i negatywne ekspansji technologii w środowisko edukacyjne oraz dokonano oceny efektów wdrażania technologii w proces kształcenia.

Identyfikator dokumentu cyfrowego:
https://www.nber.org/papers/w22237.pdf
Autor:
George Bulman, Robert W. Fairlie
Wydawca:
National Bureau of Economic Research
Rok wydania:
2016
Miejsce wydania:
Cambridge, Wielka Brytania
Typ zasobu:
monografia
Język:
angielski
Format:
pdf

Szanowni Państwo,

W związku z obowiązującym od 25 maja rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady Unii Europejskiej 2016 - 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem ich danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako RODO, GDPR lub Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych) - Prosimy o zapoznanie się z niniejszą informacją. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych oraz przekazujemy informacje o tzw. cookies.

Klikając "Przejdź do strony" lub zamykając okno, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody.

W związku z powyższym, w Polityce prywatności znajdziecie Państwo informacje dotyczące przetwarzania Państwa danych osobowych przez Stowarzyszenie Miasta w Internecie z siedzibą w Tarnowie, ul. Krakowska 11a oraz zasady, na jakich będzie się to obecnie odbywać.
Niniejsza informacja nie wymaga od Państwa żadnych dodatkowych działań.

Pełna informacja